טיפוס רומנטי: נער ניסה לפרוץ לבית כלא - כדי לפגוש את האקסית

הגרמני בן ה-18 נתפס כשטיפס על קיר בית הסוהר בו שהתה חברתו לשעבר, שנפרדה ממנו, כדי לשכנע אותה לחזור אליו. כוחות כיבוי מצאו אותו חצי עירום לאחר שנעזר במנורת רחוב בטיפוסו

בית כלא (אילוסטרציה)
בית כלא (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

נער גרמני בן 18 נתפס במהלך ניסיון לפרוץ לתוך בית סוהר בו שהתה חברתו לשעבר. בתקשורת הגרמנית דווח אתמול (שישי) כי הנער טיפס על קיר בגובה ארבעה מטרים של כלא העבריינים הצעירים בעיר וכטה שבצפון המדינה, בו הייתה כלואה בת זוגו, שנפרדה ממנו זמן קצר לפני המקרה.

עוד דווח כי הנער סירב לרדת מהמקום הגבוה וכי כוח כיבוי והצלה שהוזעק למקום היה זקוק לסולם על מנת להורידו. הוא נמצא חצי עירום, מכיוון שככל הנראה ניסה להימנע מכך שבגדיו יקרעו מגדר התיל שהקיפה את המתחם. כעת, הנער עלול להיות מואשם בהסגת גבול.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

צ'ילה: כמיליון הפגינו ברחובות הבירה; בניין הקונגרס פונה

מועדון מצומצם – ומפוקפק: הנשיאים האמריקנים שעמדו בפני הדחה

ארה"ב: בית כנסת בקונטיקט פונה בעקבות איומים על פצצה

דובר בית הסוהר אמר כי הנער היה נחוש לשכנע את חברתו לשעבר לשנות את דעתה וכי הצליח להגיע עד לחלון המסורג של חדרה. בצורה שמזכירה את האופן בו רומיאו, הגיבור במחזה הנודע של וויליאם שייקספיר "רומיאו ויוליה", התגנב באישון הלילה אל חצר ביתה של אהובתו וטיפס על חלונה. תחנת הרדיו NDR דיווחה כי בן ה-18 הצליח לטפס לגובה, אל מעל לחומה, באמצעות מנורת רחוב. כתוצאה מכך,  הרשויות כרכו לאחר המקרה את המנורה בתיל דוקרני.

עם זאת, לא ברור מדוע החליט הנער לבצע את הטיפוס המסוכן במקום לבקש ביקור שגרתי בבית הכלא. כמו כן, לא נמסר האם הצליח הגרמני להציל את מערכת היחסים שלו ולזכות באהבתה המחודשת של בת זוגו לשעבר.