אבוקסיס: "3 בלמים? שיטה שחזרה לאופנה"

מאמן בני יהודה מתכונן למפגש מול בית"ר ירושלים, ועל הדרך תוהה מדוע התקשורת מבקרת את שיטת המשחק שלו: "נגדנו יש אנטי ואומרים 'בונקר'. חצי מהקבוצות באנגליה משחקות ככה" • על היריבה: "אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה"

צילום: רויטרס // יוסי אבוקסיס. דרוך לקראת בית"ר

אחרי התיקו שהשיגה בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה, מקווים בבני יהודה להפתיע במחזור הקרוב את בית"ר ירושלים, אותה הם יארחו ביום ראשון הקרוב בבלומפילד. 

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות בין הקבוצות ואמר בין היתר: "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שאנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה מול כל קבוצה. לבית"ר יש המון שחקנים מסוכנים ויכולות. גם הקהל הגדול של בית"ר יגיע וייתן להם דחיפה. 

"ראיתי את המשחקים שלהם ויהיה לנו משחק מאוד קשה. אני לא יודע להגיד האם בית"ר מתמודדת על האליפות או לא כי הליגה רק בהתחלה ורק אחרי מחזור 15 אפשר יהיה לראות לאן דברים הולכים, אבל בית"ר היא ללא ספק אחת הקבוצות החזקות בליגה".  

אבוקסיס הוסיף: "הקבוצה עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה, יש שחקנים שצריכים לתת יותר ויש מהם ציפיות. ברגע ששחקנים יקבלו קצת יותר ביטחון אני מאמין שנראה גם יותר טוב בצד ההתקפי. מקווים שנראה את זה כבר במשחקים הקרובים". 

על ההתעסקות בנוגע למערך של חמישה שחקני הגנה איתו הוא עולה, אמר אבוקסיס: "נמאס לי לדבר על ארבעה או חמישה שחקנים בהגנה. בליגת האלופות 40 אחוזים מהקבוצות משחקות עם שלושה בלמים וכשבאירופה עושים את זה אז אומרים 'וואו' אבל כשבארץ משחקים ככה אומרים שזה בונקר. זה שיטה שחוזרת לאופנה. באנגליה לא שיחקו בחיים עם שלושה בלמים ועכשיו חצי מהקבוצות שם משחקות ככה, גם בגרמניה, גם נבחרת אנגליה, אנחנו עשינו את זה לפניהם אבל כשאנחנו משחקים ככה אז ישר יש אנטי ואומרים בונקר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר