שתף קטע נבחר

יואב למברוזו להט, נבחרת הכדוריד ניצחה את פינלנד

המרכז בן ה-19 סיים עם 7 שערים, כולל אחד קריטי במאני טיים, כדי לתת לכחולים לבנים 32:33 בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם. ביום ראשון: יוון בחוץ. בוטנקו: "לא מרוצה"

נבחרת ישראל פתחה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות העולם 2021 בניצחון ביתי 32:33 על פינלנד. למרות הניצחון, לצוות המקצועי יש הרבה מקום לדאגה, שכן במאני טיים הכחולים-לבנים התפרקו ולא היו רחוקים מלאבד את המשחק. ביום ראשון תשחק ישראל ביוון נגד הנבחרת המקומית.

 

המקומיים פתחו נהדר את ההתמודדות וכבר הובילו בפער של שמונה שערים בחצי הראשון. בסיום 30 הדקות הראשונות לוח התוצאות בהיכל קבוצת שלמה הראה 16:21 למארחת. אלא שהחצי השני היה אופרה אחרת. בנבחרת מתגאים בכך שהצליחו להצעיר את גילי השחקנים בסגל, אבל נראה שמבוגר אחראי היה חסר לאולג בוטנקו במאני טיים.

 

אדיר כהן (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
אדיר כהן בדרך לעוד שער(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

יוסי אפו (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
בכורה מוצלחת לקמפיין. אפו(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

הפינים צימקו לאט-לאט, ושכבר היה נראה שהם מצליחים לבצע קאמבק מהסרטים, הגיע שער דרמטי של יואב למברוזו (7 כיבושים) שדאג להשאיר את שתי הנקודות החשובות בישראל. מצד שני, מדובר בטורניר

 מוקדמות בשיטת בית חוץ והפרש השערים בו הוא קריטי. ניצחון בשער בודד הוא בעייתי אם וכאשר יהיה שוויון נקודות בסיום המוקדמות במאבק על המקום הראשון (היחיד שמסדר העפלה לשלב הבא).

 

עוד כבשו לנבחרת: רם טורקניץ ועמית סטלמן 5 כ"א, אדיר כהן, דניאל שקלים ויוסי אפו 3 כ"א, עמית גל וטל הרשקוביץ 2 כ"א, ניבו לוי, עדן ג'ינג'י וגיל פומרנץ 1 כ"א.

 

"ניצחון הוא יותר חשוב מהכל", אמר בסיום בוטנקו. "אנחנו כל הזמן אומרים שאנחנו רוצים להמשיך את הבנייה, לשחק בסגנון מסוים. עשינו דברים יפים, חטפנו כדורים ורצנו. במחצית השנייה הורדנו מבחינת האגרסיביות, נתנו להם לזרוק ויש שם שחקנים גדולים ומאסיביים. נבדוק למה זה קרה. כמובן שאנחנו לא מרוצים". לקראת יוון, הוסיף המאמן הלאומי: "לא היו לנו מספיק אימונים, הליגיונרים הגיעו ברגע האחרון. עכשיו יהיו לנו כמה ימים להתאמן יחד ולהתחבר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
יואב למברוזו
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים