יוצא מהרכב - ופותח באש: תיעוד ניסיון החיסול לאור היום בשעב

בצילום ניתן לראות את החשוד בירי חוסם עם רכבו את מכוניתו של הצעיר, יוצא החוצה ויורה לעברו. בן ה-28 ניסה להימלט, אך נורה ונפצע בינוני

זמן צפייה: 00:24

האלימות בחברה הערבית: בתיעוד ניסיון החיסול במועצה אזורית שעב שבצפון, שאירע אתמול ופורסם היום (שני), ניתן לראות כיצד הרכב של החשוד חוסם את רכבו של הצעיר, יוצא החוצה, ומתחיל לירות לעברו. בן ה-28 ניסה להימלט, אך נורה ונפל ארצה, בעוד שהיורה נמלט מהמקום.

כזכור, אתמול הצעיר נפצע בינוני ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה לאחר שנורה. שוטרים שהוזעקו למקום הקימו מחסומים ועורכים סריקות נרחבות לאיתור החשודים. חוקרים אוספים ממצאים בזירה ופתחו בחקירה, הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

ניסיון החיסול בשעב | צילום: חדשות 13

לקראת הפגנה גדולה מחר מול בניין המחוז הצפוני של המשטרה בנצרת נגד האלימות בחברה הערבית, ראשי המחאה הכינו 75 ארונות קבורה שיונפו בהפגנה עם שמות הנרצחים, לציון 75 הנרצחים מתחילת השנה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-law-20191021-1207' autoplay='0' credit='' desc='הכנות להפגנה החברה הערבית בנצרת' kid='1_4icgqzfr' duration='37'']

אתמול נפצע בינוני מירי גם גבר כבן 50 ביישוב חורה שבצפון, ככל הנראה בעקבות סכסוך קרקעות בין שתי משפחות. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה. המשטרה פתחה בחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "אנו עדים לכך שאירועי הירי המתרחשים לעיתים קרובות ביישובי החברה הערבית בישראל רובם על רקע סכסוך פנימי הגולש לאלימות. בצד זאת פועלת המשטרה לילות כימים בנחישות להפסקתם תוך הקצאת מיטב ומירב הכוחות והמשאבים תוך חקירתם".