"חציית קו אדום"

רון קובי רץ לעבר המקובל; תלמידיו נבהלו

אחד מתלמידיו של המקובל הגר"ד קוק עוכב לחקירה במשטרה, לאחר שרון קובי התלונן כי תקף אותו. מקורבי הרב מספרים ל'כיכר השבת' כי חששו לשלומו, בגלל ריצה של ראש העיר (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
תיעוד מהמקום (צילום: הפייסבוק של קובי)

תקרית אלימה אירעה הערב (רביעי) בטבריה, כאשר מקורביו של המקובל רבי דב קוק חששו כי ראש העיר רון קובי מתכוין לתקוף את רבם.

הכל החל, כך נודע ל'כיכר השבת', בעת שהמקובל המפורסם היה בדרכו לסעודה אותה הוא נוהג לערוך עם אחיו בחול המועד סוכות, בבית אחד מתלמידיו בעיר, וחלף על פני ביתו של קובי, המתגורר בסמוך.

בשלב זה בחר רון קובי לצאת מביתו, לצלם את הרב בהתגרות ולהשמיע דברים חריפים נגד חצרו, וברגע מסוים אף התקרב למקובל, עד שמקורביו חששו כי הוא עלול לפגוע בו פיזית.

בעקבות כך, נעמדו כמה מחסידי הגר"ד וחצצו בינו לבין ראש העיר - שמצידו הזמין משטרה בטענה כי הוא הותקף על ידם, ובשל כך עיכבה המשטרה לזמן קצר את אחד מתלמידי הרב.

מקורבו של הרב המקובל אומר ל'כיכר השבת': "מדובר בחציית קו אדום. קובי רץ לכיוון הרב בכזו עוצמה, שחששנו לבריאותו של הרב. לא היתה מעולם חוצפה כזו!".

"הרב תמיד רק מקרב ומקרב, גם את החילונים. לא מובן מה ראש העיר רוצה ממנו, ומדוע הוא מגדף אותו", תוהה התלמיד בזעם.

ראש עיריית טבריה רון קובי שיגר לנו תגובה לפנות בוקר: "הכתבה שלכם מסולפת. מי שהגיע לביתו של האחר הם חסידי הרב לסביבת ביתו של ראש העירייה, אשר תקפו את מאבטחי ראש העירייה שחצצו בינם ובינו. בהמשך הגיע גם הרב עצמו, דבר ששלהב את חסידיו, במקום להרגיע. מעבר לכך התמונות מדברות בעד עצמן".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר