שתף קטע נבחר

בעקבות הפרסום ב-ynet ו"ידיעות אחרונות": סלקום העלימה את המבצע הסודי

החברה הציעה את חבילות ספורט 5 פלוס וצ'ארלטון היקרות ב-59 שקל בלבד, הנחה של 60 שקלים בחודש, למשך שנה. הסיבה: התחייבויות של סלקום לצ'ארלטון. אחרי שהמבצע התגלה הנציגים בשירות הלקוחות כבר לא מציעים אותו למנויים

לקוחות סלקום חובבי הספורט - אם לא הצטרפתם, פספסתם. סלקום העלימה את המבצע הסודי שלה על צ'ארלטון וספורט 5 פלוס, ככל הנראה בעקבות פניות רבות של לקוחות לאחר פרסום המבצע ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet, היום (ד'). המבצע היה מיועד לשימור לקוחות בלבד, ולא פורסם על ידי החברה. 

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

המבצע הסודי של סלקום TV על חבילות הספורט היקרות 

אחרי פרטנר: סלקום tv תוסיף כפתור נטפליקס לממיר

סלקום TV יצאה במבצע לכבוד הממיר החדש - ומייקרת את הטריפל

 

לקוח שהתקשר לסלקום כדי לשדרג את המהירות ולעבור לסיבים האופטיים גילה את המבצע, בלי שביקש להוזיל את חבילות הספורט. "הציעו לי את כל חבילות הספורט - צ׳רלטון וחמש פלוס - ב-59 שקל לחודש לשנה. היום אני משלם על שתיהן יחד 119 שקל. זו הנחה של 50% לשנה שלמה. אחרי שנה המחיר עולה בחזרה ב-60 שקל".

סלקום TV. מבצע סודי על חבילת הספורט? ()
סלקום TV. מבצע סודי על חבילת הספורט?
  

סלקום מחייבת 52 שקל בחודש על חבילת ספורט 5 פרימיום של REG שכוללת את ערוצי: 5LIVE ,5GOLD, SPORT 4K ו-5STARS. על חבילת ערוצי ספורט צ'רלטון היא גובה 67 שקל בחודש, מחיר גבוה יחסית. החבילה כוללת את ערוצי ספורט 1,2,3 ו-4.

 

בשוק טענו שהסיבה למבצע ההפסדי היה שהחברה התחייבה למספר מנויים גדול מדי לצ'ארלטון, כשלפי ההערכות רק 10% ממנויי שירותי הטלוויזיה של כלל החברות משלמים על צ'ארלטון. על כן מדובר בעצם במכירה של ערוצי צ'ארלטון בשבעה שקלים בלבד לחודש. הערוצים כוללים, בין היתר, את שידורי ליגת העל הישראלית, הליגה האנגלית, הליגה האיטלקית, הליגה האירופאית ומשחקי הגביע האנגלי והספרדי.

 

"כיוון שכבר התחייבו לשלם לצ'ארלטון, הם 'תקועים' עם זה עכשיו והם מחלקים את זה כמעט בחינם כהטבת שימור/גיוס לקוחות", כך נטען. בסלקום מכחישים.

 

לשם השוואה, ב-HOT, חבילת ערוצי צ'ארלטון נמכרת ללקוחות ב-73.9 שקל לחודש. חבילת ערוצי ספורט 5 מוצעת ב-52 שקל לחודש ולמצטרפים חדשים יש הטבה של שלושה חודשים ללא עלות.

 

ב-yes חבילת ספורט 5 פרימיום נמכרת ב-60.5 שקל לחודש. לקוחות בעלי ממיר yesUltra מקבלים את ערוץ SPORT5 4K ללא תוספת תשלום עד להודעה חדשה.

   ()
   

ערוצי צ'ארלטון מתומחרים ב-69.90 שקל לחודש. רוכשי החבילה יהיו זכאים לקבל את ערוצי ספורט 3 ו-4 ללא תוספת תשלום עד להודעה חדשה. אפשר גם לשלם מחיר יומי של 14 שקל ל-24 שעות.

 

בפרטנר אין חבילת ערוצי צ'רלטון. עקב כך, חבילת ספורט 5 מוצעת באופן קבוע במחיר נמוך יחסית לשוק: 29 שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים