"משוגעים, רדו מהעץ!"

אריה דרעי ונפתלי בנט פועלים להפריד בין ראשי 'כחול לבן'

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וחבר 'הימין החדש' נפתלי בנט פועלים בניסיון להפריד בין ראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר ללפיד וזה בכדי להקים קואליציה • בנט: "התנהלות מופקרת וחסרת אחריות" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אריה דרעי ובני גנץ (צילום: תומר נויברג, הדס פרוש / Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וחבר 'הימין החדש' ח"כ נפתלי בנט פועלים בניסיון להפריד בין ראשי 'כחול לבן' בני גנץ ויאיר ללפיד וזה בכדי להקים קואליציה. בינתיים בנט תוקף: "התנהלות מופקרת וחסרת אחריות".

על פי הדיווח ב'מעריב', "לדברי גורמים המעורים בפרטים, דרעי ובנט לוקחים חלק פעיל מאוד בניסיון לצמצם פערים בין נתניהו לגנץ".

"לדברי אותם גורמים", דווח בעיתון: "הכוונה האסטרטגית שעומדת מאחורי המהלך, היא לנסות להפריד בין גנץ ללפיד ובכך להביא להקמת הקואליציה".

בתוך כך, נפתלי בנט יצא אמש במתקפה נגד התנהלות הפוליטיקאים, התנהגות שעלולה לגרור את מדינת ישראל לבחירות שלישיות, ואמר: "משוגעים, רדו מהעץ!. ברגעים אלו ישנה התנהלות מופקרת וחסרת אחריות של פוליטיקאים מהם אנו מצפים למנהיגות".

לדבריו: "ממשלת ישראל משותקת כמעט מזה שנה. עם ישראל לא יסלח למי שיוביל את המדינה לבחירות בפעם השלישית, בתקופה כל כך רגישה.

"בנסיבות שנוצרו צריך להקים בהקדם ממשלת אחדות לאומית רחבה ושיוויונית בראשות נתניהו וגנץ. כל צד יצטרך להתפשר. בממשלה כזו הימין לא יוכל להחיל את החוק הישראלי על שטחי C כפי שאני הייתי רוצה. השמאל לא יוכל למסור שטחים.

"לא תהיה חקיקה פרו-דתית או אנטי-דתית. לא תהא פריצת דרך אידיאולוגית לימין או לשמאל".

"הממשלה תעסוק בהתמודדות מול איראן, חמאס וחיזבאללה, בצמצום הגירעון, במצב בתי החולים, בפקקים הזוועתיים, בהמשך חיזוק החינוך—בחיים עצמם", הוסיף בנט.

לדבריו: "יש פוליטיקאים שרואים את מדינת ישראל כמשחק. זה אינו משחק. אלה חיינו שלנו. של ילדינו. ממש כך. איווט ליברמן כבר גרר אותנו לבחירות מיותרות, ואין לו בעיה לעשות זאת שוב. לבחירות בפעם השלישית. גם שחקנים אחרים מגלים חוסר אחריות דומה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר