שתף קטע נבחר

ניימאר נפצע והוחלף, 1:1 לברזיל וניגריה

כוכב הנבחרת מתח את שריר הירך האחורי וירד לספסל בדקה ה-12. ג'ו אריבו העלה את הנשרים ליתרון, קאסמירו השווה. ארגנטינה התעללה באקוודור - 1:6

ניימאר שוב מדאיג את אוהדי נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן עם עוד פציעה למרות שנראה הפעם כי היא אינה רצינית. הסופרסטאר מתח את שריר הירך האחורי מול ניגריה וירד לספסל בדקה ה-12, פיליפה קוטיניו נכנס במקומו.

 

המשחק עצמו, שנערך באצטדיון הלאומי בסינגפור, הסתיים ב-1:1 מאכזב עבור הסלסאו שלא הצליחו לנצח בארבעת משחק ההכנה האחרונים שלהם. ג'ו אריבו העלה את הנשרים ליתרון בדקה ה-35, קאסמירו השווה (48) אחרי שהגיע ראשון לריבאונד שניתז מהמשקוף.

 

ניימאר (צילום: AFP)
ניימאר מוחלף על ידי קוטיניו(צילום: AFP)

ניימאר (צילום: EPA)
ובפוזיציה אופיינית(צילום: EPA)

 

לפני שלושה ימים ניימאר שיחק 90 דקות נגד סנגל (1:1), אך לא הצליח למצוא את השער. כזכור הוא החמיץ את הקופה אמריקה בגלל פציעה בקרסולו, ברזיל הסתדרה בלעדיו וזכתה בטורניר. למרות זאת, הסלסאו לא רשמו ניצחון בארבעת משחקי ההכנה האחרונים שלה, אחד מהם היה הפסד 1:0 לפרו.

 

המשחק הבא של פ.ס.ז' יהיה נגד ניס ביום שישי במסגרת הליגה הצרפתית, ואחריו הקבוצה תצא לבלגיה כדי לפגוש את קלאב ברוז' בליגת האלופות. ניימאר בכל מקרה לא ייקח חלק במשחק כי הוא עדיין מושעה מהמפעל.

 

ניימאר (צילום: AFP)
ניימאר מחזיק את השריר(צילום: AFP)

 

במשחק אימון שנערך על טהרת דרום אמריקה, ארגנטינה פירקה בספרד את אקוודור 1:6. חלוץ לברקוזן, לוקאס אלאריו, כבש את הראשון בדקה ה-20, ז'ון אספינוזה הבקיע שער עצמי שבע דקות לאחר מכן. החגיגה של אלביסלסטה לא הסתיימה כשלנארדו פארדס הוסיף אחד משלו מהנקודה הלבנה (32).

 

אנחל דלגאדו כבש שער ניחומים לאווקדור במחצית השנייה (49), אבל זה רק הרגיז יותר את הארגנטינים. עד לסיום חרמן פאסלה (66), ניקולאס דומינגס (82) ולוקאס אוקמפוס (86) הוסיפו שערים משלהם. 

 

שחקני ארגנטינה חוגגים (צילום: AFP)
שחקני ארגנטינה חוגגים(צילום: AFP)

 


פורסם לראשונה 13/10/2019 16:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים