חתונת הניצחון: הפצוע הקשה ביותר מעופרת יצוקה - התחתן

לאחר שנים ארוכות של שיקום מפרך, עמד בן שפיצר, שנפצע אנושות בעזה, מתחת לחופה עם בחירת ליבו, לינוי, ושבר את הכוס בנוכחות בני המשפחה והחברים שנפצעו איתו בתקרית

זמן צפייה: 02:51

כמעט 11 שנים לאחר שנפצע אנושות במבצע "עופרת יצוקה" ולאחר שנים ארוכות של שיקום קשה, צעד השבוע בן שפיצר לחופה עם בחירת לבו, לינוי. בנוכחות בני המשפחה, חברי המחלקה שנפגעו גם הם בתקרית והרב מנחם קוטנר שליווה אותו בתקופת השיקום, הפצוע הקשה ביותר של "עופרת יצוקה", עמד על רגליו עם טלית ושבר את הכוס.

בסוף דצמבר 2008, במסגרת המבצע, נשלחו לוחמי גדוד 13 לשכונת סג'עייה בצפון רצועת עזה והתכנסו במבנה. כוח שריון שהבחין בתנועה חשודה ירה פגז לעבר המבנה, בלי לדעת שמדובר בכוח צה"לי. שלושה לוחמים נהרגו בתקרית, 24 נפצעו, בהם שפיצר שסבל מפגיעת ראש קשה וקטיעת יד. בניגוד לתחזיות, התעורר שפיצר לאחר עשרה ימים מהתרדמת שבה היה שרוי, והחל מסע שיקום ארוך ומפרך.

בן שפיצר ולינוי בחתונתם
בן שפיצר ולינוי בחתונתם | צילום: חדשות 13

"שלחתי לצבא אף-16, קיבלתי בקושי איזה עפיפון קטן. אם אני אצליח להגיע לפייפר בעוד כמה שנים, אני אהיה מאושר. אני אדע שאני יכול ללכת לדרכי בשלום", סיפר אביו עופר, שנלחם רבות במשך השנים הללו למיצוי זכויותיו.

לפני מספר שנים פרסם שפיצר פוסט בפייסובק, שבו שיתף את רצונו לזכות בזוגיות. בזכות הפוסט הכיר את לינוי, זו שצעדה לצדו ביום המרגש. יום הניצחון שלו.