"איפה הצדק?": הנהג החשוד בדריסת בן ה-13 למוות שוחרר בערבות

רוכב האופנוע מלוד, שחשוד שפגע והרג את ריאד בסאם אבו שריקי בן ה-13 בזמן שרכב על אופניים ביום כיפור, נחקר בבית החולים. משפחת הנער מתחה ביקורת על המשטרה: "שמענו על שחרורו מהתקשורת"

זמן צפייה: 01:02

נהג האופנוע מלוד שחשוד בדריסתו למוות של בסאם אבו שריקי בן ה-13 ביום כיפור בעת שרכב על אופניים נחקר בבית החולים ושוחרר היום (חמישי) בערבות. בעקבות שחרורו, משפחתו של ריאד אמרה לחדשות 13 כי "לא יכול להיות שהמשטרה תשחרר את הפושע כאשר ממול במקרה דומה מבקשים לערב את השב"כ כאילו זו תאונה על רקע לאומני. איפה הצדק, איפה החוק? המשטרה לא עומדת במילים שלה, לא מתנהגת לפי החוק וזה מקומם מאוד. אנחנו כועסים מאוד על המשטרה, מן הראוי שהיו צריכים לעדכן אותנו על ההליך. רק התקשורת מודיעה לנו על כך, איפה תפקיד המשטרה פה?"

לכתבות נוספות בנושא >> 

"הוריו של איתי שמעו את זעקות חברו והגיעו מיד לזירת התאונה"

טרגדיה בכיפור: 2 ילדים נהרגו בתאונות דרכים כשרכבו על אופניים

ריאד בסאם אבו שריקי, נדרס למוות בסמוך לבן שמן
ריאד בסאם אבו שריקי, נדרס למוות בסמוך לבן שמן | צילום: חדשות 13

כאמור, בעקבות תאונה קשה  בכביש 443 סמוך לבן שמן נהרג ריאד בסאם אבו שריקי בן ה-13 מלוד מפגיעת אופנוע, בזמן שרכב על אופניים. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, שם נפטר מפצעיו. נהג האופנוע, גם הוא מלוד, נפצע קל ופונה לבית החולים קפלן.

הדיל קשוע אבו שריקי, קרובת משפחתו של ההרוג, אמרה לחדשות 13: "ריאד היה ילד שובב ואהוב, אי אפשר היה לפספס אותו - בכל מקום הוא עזר לכולם. אנחנו עדיין בהלם ולא מעכלים את הבשורה המרה שנפלה עלינו - רק אתמול הוא שיחק עם ילדיי ותיקן להם את האופניים כדי שיוכלו לרכוב יחד״.

דודו של ריאד הוסיף לחדשות 13 כי "לאחר שהרוכב פגע בילד הוא ניסה לברוח, אבל האופנוע יצא מכלל שימוש, כך שהילדים שהיו באזור מנעו ממנו לברוח עד שהמשטרה הגיעה לזירה בתוך כמה דקות".