אחרי יום כיפור: הדילים של הרגע האחרון לתקופת החגים

לאחר 30 שעות של רגיעה, תחל ההסתערות על הטיסות של סוף עונת החגים. יותר ממיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג בחודש הקרוב. מה הם היעדים החמים ומה הן החופשות הכי משתלמות?

זמן צפייה: 02:09

אחרי 30 שעות של שקט בשמים ובארץ, המרחב האווירי של ישראל נפתח והמירוץ הלאומי לחופשת חג בחו"ל יתחדש. יותר ממיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג בחודש אוקטובר הקרוב. מאות אלפי משפחות יחפשו כמה שיותר ימי חופשה בכמה שפחות ימי חופש מהלימודים או מהעבודה, אם בנופשון בטן-גב ביוון, שבוע בניו יורק או בבירה אירופית.

בשיא העונה, כשהביקוש והמחירים בשמים, מוטב תמיד להזמין מראש. עם זאת, גם חופשה של הרגע האחרון יכולה לצאת משתלמת, תלוי במידת הגמישות ועד כמה היעד קרוב. למשל, מי שיכול להמריא כבר מחר לסוף שבוע בלרנקה שבקפריסין ישלם 159 דולר לכרטיס טיסה. לעומת זאת, כרטיס לחופשה קצרה בבורגס שתימשך ממחר עד יום ראשון יעלה 205 דולר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חיות שטח: רוכבות האופנוע הישראליות ששוברות סטיגמות

"תחושה עמוקה של סיפוק": האישה שהחליטה לתרום כליה לאדם זר

לכבוש את ההר: המצוק שהפך ליעד נחשק עבור מטפסים מרחבי העולם

חופשה של סוף עונת החגים
חופשה של סוף עונת החגים | צילום: חדשות 13

ויש גם דילים שנשארו במלאי, עדיין בגזרת הבטן-גב. למי שיצא מחר, חמישה לילות תחת שמש רודוס במלון ארבעה כוכבים הכול כלול תעלה 399 דולר לאדם, כולל טיסה. לעומת זאת, חופשת הכול כלול במלון חמישה כוכבים בכרתים תעלה 466 דולר לאדם.

למי שמעדיף נופש אורבני, שלושה לילות על גדות הדנובה במלון ארבעה כוכבים בבודפשט יעלו 841 דולר לאדם, כולל טיסה. ברומא חמישה לילות במלון שלשוה כוכבים כולל ארוחת בוקר יעלו 1,040 דולר. מחיר כמעט זהה יעלה שבוע של טאפאסים וסנגרייה בברצלונה. כך שעדיין לא מאוחר להזמין, לארוז ולבלות חג שמח מעבר לים.