בעיני המתבונן: נעלי ה"קרוקס" עושות קאמבק - וחוזרות לאופנה

כפכפי הגומי, שנעלמו בשלוש השנים האחרונות מהנוף, החלו להופיע לאחרונה על רגלי כוכבים אמריקנים כמו ג'סטין ביבר, דרו ברימור ואריאנה גרנדה. "הן הפכו מהדבר הכי מכוער - להכי יפה"

זמן צפייה: 03:17

לפני שלוש שנים או יותר נדמה היה שנעלי ה"קרוקס" נעלמו מחיינו. נעלי הגומי הצבעוניות שנכנסו לחיינו בתחילת שנות האלפיים והפכו לתופעה כמעט נעלמו מהנוף - אבל לאחרונה נדמה שהן עושות קמבק על אפה וחמתה של משטרת האופנה. איתי יעקב, בעל הבלוג "תביאו משהו חם", הסביר: "החברה כמעט פשטה רגל ב-2008. ב-2016, המעצב הבריטי כריסטופר קיין הציג אותן על המסלול בשבוע האופונה בלונדון - והן הפכו מהדבר הכי מכוער שיש להכי יפה".

כמו בכל טרנד חדש או חוזר, הכל מתחיל או נגמר בהוליווד. ג'סטין ביבר, דרו ברימור, אריאנה גרנדה וסלבריטאים נוספים נצפו בשבועות האחרונים ברחובות וברשתות החברתיות עם "קרוקס" לבנות שעד לא מזמן יכולנו למצוא בעיקר בבתי חולים על רגליהם של אחיות ורופאים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"התייחס לחולי סרטן כטרף קל": גבר נעצר בחשד שהתחזה לרופא

טיול (הרבה) אחרי צבא: המבוגרים שיוצאים למסעות תרמילאים בעולם

תם משבר המסים: ישראל תעביר לרשות הפלסטינית 1.8 מיליארד שקל

נעלי קרוקס של חברת בלנסיאגה
נעלי קרוקס של חברת בלנסיאגה | צילום: החדשות 13

מד הפופולריות של הכפכף, שזכה בעבר לכינוי הנעל המכוערת ביותר בעולם, זינק בחודשים האחרונים על פי דיווחים בארצות הברית בקרב בני ובנות דור ה-Z, וגם בדוחות הכספיים של יצרנית הנעליים האמריקנית רואים צמיחה. רווחי החברה, ששווי השוק שלה הוא שני מיליארד דולרים, זינק בכ-40% ברבעון השני של השנה ל-53 מיליון דולרים.

תמר קרוון, צלמת אופנה, התייחסה לתופעה ואמרה: "אני חושבת שאם מישהו מרגיש טוב במה שהוא לובש, ואפילו אם אני חושבת שזה מכוער בצורה בלתי רגילה, זה חסר משמעות". עוד הוסיפה: "הוא לבוש יפה בעיניו, וזה מה שחשוב, אם הוא נהנה ומרגיש טוב עם עצמו".