תושב דאלאס בן 72 ירה למוות באדם חשוד שפלש לגינה שלו – ואז חזר למיטה כדי לישון מבלי לדווח על כך לרשויות. כעת הוא ניצב בפני כתב אישום בגין רצח.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

התקרית החריגה התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי האחרון. בעל הבית, ג'יימס מייקל מאייר, סיפר למשטרה המקומית שבסביבות השעה 5:00 שמע רעש חריג שגרם לו לצאת החוצה. אז לדבריו הבחין באדם שמנסה לפרוץ למחסן שלו שנמצא בחוץ והחליט לקחת אקדח כדי "להתעמת" עם הפורץ.

מאייר החמוש יצא והזהיר את הפורץ שלא להתקרב אליו שמא יירה בו, אך האחרון המשיך לצעוד לעברו כמה צעדים ואז הוא החליט בתגובה לפתוח באש. לרשויות סיפר מאייר כי בשלב זה החשוד הפיל מידיו את הגרזן ופתח בריצה לעבר פארק סמוך, ולכן החליט לירות עוד "כמה יריות לעבר החשכה" בכיוון הבריחה ואז חזר לחדר השינה, כל זאת מבלי שידע מה תוצאות הירי שביצע.

רק לאחר הזריחה הבחין מאייר מביתו במה שנראה כמו שקית שחורה בפארק וכשהתקרב ראה גבר מוטל על הקרקע. כשכוחות המשטרה הגיעו לזירה הם מצאו גבר עם פצעי ירי בראש ובצוואר, ומותו נקבע בבית החולים שעות לאחר מכן.  המשטרה עצרה את מאייר ואספה עדויות של שכנים שסיפרו שאכן שמעו ירי של שלושה כדורים. התביעה הגישה נגדו כתב אישום בגין רצח והוא שוחרר בערבות בגובה 150 אלף דולר עד שיעמוד לדין.