מראיין שגרירים ומועמדים לנשיאות: הילד שעושה קריירה בעיתונות

ג'פרי קראפט מקליפורניה רק בן 10, אך הוא כבר כותב עבור ארגון תקשורת ואף זכה לראיין פוליטיקאים רבים. בשיחה עם חדשות 13 סיפר על שאיפותיו לעתיד וההבטחה שקיבל מרון דרמר לראיין את נתניהו

זמן צפייה: 04:29

ג'פרי קראפט מקליפורניה אומנם רק בן עשר, אבל כבר עושה קריירה בתחום העיתונות. כתב תוכנית הבידור המפורסמת "דיילי שואו" אף התלווה אל ג'פרי, ותיעד את פגישותיו עם פוליטיקאים שונים, שהרבה כתבים שניסו להגיע אליהם הצליחו פחות ממנו.

קראפט מכיר ללא ספק טוב יותר ממרבית האמריקנים את שמותיהם של רבים מהמועמדים הדמוקרטים לנשיאות ארצות הברית, וזה לא פלא - הוא כבר ראיין אותם. כילד בן 10, אמת המידה שלו להצלחה בנשיאות שונה מזו של רוב המבוגרים. למשל, אחת השאלות שאותן הוא שואל היא: "כשתהיו נשיאים, איזו חיה תביאו לבית הלבן?". כמו כן, הוא מהמר על זהותו של הנשיא הבא קצת אחרת מהמומחים. "מריאן ויליאמסון תוכל לנצח", אמר בריאיון לחדשות 13, למרות שהוסיף כי "אליזבת וורן הייתה נחמדה מאוד ונהנתי לדבר איתה".

עוד בחדשות 13:

"נפלא ללדת עם תחילת השנה": התינוקות הראשונים של שנת תש"ף

תשע"ט הפוליטית: כשישראל הלכה לשלוש מערכות בחירות באותה שנה

בחירות, אירוויזיון ובראשית: כמה אתם יודעים על אירועי תשע"ט?

ג'פרי קראפט
ג'פרי קראפט | צילום: החדשות 13

קראפט לא מגביל את עצמו רק לפוליטיקה האמריקנית - הוא הגיע גם לשגרירות ישראל בוושינגטון כדי לראיין את השגריר רון דרמר, שלא מוכן להתראיין לשום עיתונאי ישראלי, אך נתן ריאיון נרחב לג'פרי. "שאלתי אותו מי נתן לו השראה כילד ומי מעורר בו השראה עכשיו, והוא ענה שההורים שלו הם מקור ההשראה שלו", סיפר. הוא אף הצליח להוציא מהשגריר הבטחה לריאיון נוסף עם דמות מעט בכירה יותר - ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בינתיים קראפט, שכותב עבור ארגון תקשורת הילדים "קידס סקופ מדיה", אוסף כותרות. הוא אפילו חילץ מדרמר אמירה בדבר התמודדות עתידית שלו לראשות ממשלת ישראל, אך כמו עיתונאי אמיתי, שמר את הסקופ לעצמו. למרות זאת, ג'פרי, תלמיד כיתה ה', ממש לא בטוח בהמשך הקריירה העיתונאית, וסיפר: "כשאהיה גדול ארצה להיות עיתונאי או מדען, אולי אפילו אסטרונאוט". אבל עד שיגדל ויצטרך להחליט - הוא יכול להמשיך ולהשתעשע במקצוע הזה.