טקס פרסי האמי: "משחקי הכס" זכתה בסדרת הדרמה הטובה ביותר

סדרת המופת של HBO שירדה מהמסכים במאי האחרון, שברה שיא היסטורי עם 32 מועמדויות - וקטפה את הפרס היוקרתי. "צ'רנוביל" זכתה במיני סדרה הטובה ביותר, כמו גם בפרסי התסריט והבימוי

זמן צפייה: 00:25

טקס פרסי האמי® ה-71, הפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקנית, נערך בשעה זו (שני) בתיאטרון "מייקרוסופט" שבלוס אנג'לס, קליפורניה. הטקס, שמשודר ב-yes וב-STINGTV, מנוהל ללא מנחה - כמו גם טקס האוסקר האחרון.

"משחקי הכס", סדרת המופת של רשת HBO, זכתה בפרס עבור סדרת הדרמה הטובה ביותר, וקבעה שיא היסטורי עם 32 מועמדויות בסך הכול בקטגוריות השונות. "צ'רנוביל" זכתה בפרס למיני סדרה הטובה ביותר, כמו גם בפרסי הבימוי והתסריט. "סאטרדיי נייט לייב" זכתה בפרס לתוכנית הבידור הטובה ביותר, "השבוע שעבר" עם ג'ון אוליבר זכתה בפרס לתוכנית האירוח הטובה ביותר, ו"המרוץ לדראג של רו פול" זכתה בפרס לתוכנית הריאליטי הטובה ביותר. "בנדרסנאץ'", של "מראה שחורה", זכה בפרס עבור סרט הטלוויזיה הטוב ביותר.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"תמיד מפתיע לזכות": ההישג הגדול של לינוי אשרם באליפות העולם

פרסי אופיר: "ימים נוראים" על יגאל עמיר נבחר לסרט הטוב ביותר

צייד הנשים: הנוכל הסדרתי שהפיל בפח עשרות מבנות זוגו

קאסט משחקי הכס
קאסט משחקי הכס | צילום: רויטרס

מישל ויליאמס זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה עבור תפקידה במיני סדרה "פוסי/ורדון". פיטר דינקלג' זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרת דרמה עבור תפקידו ב"משחקי הכס". ג'וליה גראנר זכתה בשחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה עבור תפקידה ב"אוזרק". ביל הדר זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית עבור תפקידו ב"בארי", ופיבי וולר-ברידג' בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית עבור תפקידה ב"פליבאג".

סשה ברון כהן שמשחק את המרגל הישראלי אלי כהן ואשתו אילה פישר
סשה ברון כהן שמשחק את המרגל הישראלי אלי כהן ואשתו אילה פישר | צילום: רויטרס

בקטגוריית המיני סדרות קיבלו "צ'רנוביל" ו"פוסי/ורדון" 19 ו-17 מועמדויות בהתאמה. בתחום הווראייטי, תוכנית הבידור "סטרדיי נייט לייב" קיבלה 18 מועמדויות, ובתחום הקומדיה - "בארי" עם 17 מועמדויות ו"גברת מייזל המופלאה" עם 20. 

מהרשאללה עלי
מהרשאללה עלי | צילום: רויטרס