אב הקצין שנפצע מיידוי אבנים: "הוא איבד הכרתו תוך כדי נהיגה"

שלומי ארזי, אביו של מ"פ ברדלס רן ארזי, שנפגע בינוני כתוצאה מסלע שהושלך על הרכב שבו נסעו השניים בכביש 55, סיפר לחדשות 13 כי "נאלצתי להשתלט על הרכב כשהוא במהירות 80 קמ"ש"

זמן צפייה: 00:38

שלומי ארזי, אביו של קצין צה"ל רן ארזי שנפצע אתמול (שישי) באורח בינוני מסלע שנזרק על הרכב שבו נסעו השניים, סיפר לחדשות 13 כי "רן נהג באוטו, וכאשר התקרבנו ליישוב עזון נזרקו סלעים, שאחד מהם ניפץ את שמשת הרכב ופגע ישירות בפניו. כתוצאה מכך, איבד רן את ההכרה ונפל עליי. נאלצתי להשתלט על הרכב כשהוא במהירות 80 קמ"ש".

עוד הוסיף ארזי: "ממולי הגיעו כלי רכב גדולים שזיהו את המצוקה ומיד ירדו לשוליים, וגם אני הצלחתי לרדת לשוליים. מאחוריי נסעו שתי מכוניות, בהן אמבולנס של הסהר האדום, הרופא שהיה באמבולנס העניק טיפול ראשוני מציל חיים לרן. בד בבד הגיע יגאל, ראש המועצה המקומית קרני שומרון, שהזעיק את כוחות צה"ל ואת האמבולנס שפינה את רן לבית החולים בילינסון".

הרכב שעליו נזרק סלע, ופצע קצין בינוני
הרכב שעליו נזרק סלע, ופצע קצין בינוני | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

קצין צה"ל נפצע מיידוי אבנים בשומרון – מצבו בינוני

אחות החייל שנפצע ממשחק באבנים: "מצבו משתפר – הוא עדיין חלש"

"כתוצאה ממשחק באבנים": חייל נפצע קשה מפגיעת ראש במוצב בצפון

הרכב בו נסעו שלומי ובנו רן ארזי שנפצע מסלע שנזרק לעברם
הרכב בו נסעו שלומי ובנו רן ארזי שנפצע מסלע שנזרק לעברם | צילום: חדשות 13

נוסף על כך, התייחס ארזי לסיבה שנסעו השניים באזור. "אני עובד בעיריית ראשון לציון. בימי שישי, כשאני לא עובד, אני נוהג לנסוע לבסיסי חיילים מהדרום ועד הצפון ולחלק להם ממתקים, צ'ופרים מסוגים שונים והפתעות שכולן תרומה מעסקים שונים בעיר - הכול בתיאום עם עמותת 'יחד למען החייל'".

"אתמול הצטרף אליי לנסיעה רן, שמשרת כמ"פ ביחידת ברדלס, ונסענו לבסיס היחידה", המשיך. "לאחר ביקורינו בבסיס, רן הוא זה שנהג באוטו בדרכנו חזרה הביתה". עוד הוסיף: "כרגע רן בניתוח מורכב מתוך סדרת ניתוחים שייאלץ לעבור בשל פגיעה בארובת העין, עצמות הלחיים והלסת".

שלומי ורן ארזי
שלומי ורן ארזי | צילום: החדשות 13

כאמור, אתמול נפצע בינוני רן ארזי, קצין צה"ל בן 23, מסלע שנזרק לעבר רכבו בכביש 55, סמוך ליישוב מעלה שומרון. צוות מד"א הוזעק למקום, העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בילינסון כשהוא סובל מחבלה בפנים.

מבית החולים בילינסון נמסר כי הקצין סובל מפגיעות בפנים, הוא נשאר לאשפוז ולא נשקפת סכנה לחייו. מדובר צה"ל נמסר כי נזק נגרם לכמה רכבים נוספים, וכי כוחות צה"ל ערכו סריקות באזור.