נתניהו או גנץ? זה מה שחוזים האסטרולוגים

ממשלת ימין או מרכז-שמאל? ואולי בכלל תוקם ממשלת אחדות? • אסטרולוגים מספקים את התחזיות שלהם לתוצאות הבחירות

בחירות 2019 סבב ב' - מה האסטרולוגים אומרים? // צילום: GettyImages, גדעון מרקוביץ'

עניין של מזל: טובי הסוקרים והפרשנים הפוליטיים מנסים במהלך שלושת החודשים האחרונים לחזות את תוצאות הבחירות, תרחישי קואליציה שונים ומי מראשי המפלגות – נתניהו או בני גנץ, יקימו את הממשלה החדשה. עם זאת אין ספק שזוהי גם שעתם היפה של אסטרולוגים, מתקשרים וקוראים בקלפים למיניהם, שמתיימרים גם הם לתת לנו תחזית למה יקרה  כאן אחרי הבחירות.    

ממשלת ימין או ממשלת מרכז-שמאל? התחזיות לפניכם.  

"נתניהו ינצח – אך יעלם מהמפה הפוליטית תוך מספר חודשים" 

האסטרולוג פאבל קרלין אומר כי התקופה שלאחר הבחירות תתאפיין בחוסר יציבות מתמיד- מבחינה פוליטית וביטחונית כאחד. לדבריו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ינצח בבחירות אך ייעלם מהמפה הפוליטית בין החודשים אוקטובר לפברואר- ככל הנראה סביב סוף דצמבר. מבחינת מפלגת כחול לבן, קרלין טוען שהיא תתפרק ובני גנץ ייכנס לממשלה – אך לא ירוויח הרבה כי נתניהו לא ישרוד. בנוסף הוא  צופה מכה לליברמן ולחלק מהמפלגות הקטנות, שבקושי יעברו או שלא יעברו בכלל. 

"עד אפריל 2020 יהיו זעזועים מאד קשים באזור, בעיקר סביב אמצע ינואר. ככה יהיה מצב של משבר פוליטי, חוקתי וגם משבר בפרקליטות כשבמקביל יהיה חוסר יציבות ביטחוני כרוני עם סבבי לחימה. ירדן תהיה במשבר חמור מאד ויתחוללו בעולם משברים צבאיים וגם תאונות גרעיניות ברוסיה ויפן. אני יודע שאנשים רוצים יציבות וביטחון אבל זה לא יהיה השנה", מסכם קרלין. 

"סיכוי גבוה לסבב בחירות נוסף"  

המתקשרת הקבלית והקוראת בקלפים רחל בראי מעריכה כי יש סיכויים גדולים לעוד סבב בחירות, שלישי במספר: "עד סוף 2019 לא רואים יציבות שלטונית ורק ממשלת אחדות בין בנימין נתניהו לבני גנץ יכולה לפתור את הפלונטר הזה". בראי טוענת בנוסף שבכל מקרה אביגדור ליברמן יתאכזב, וגם יאיר לפיד. 

"הבעיה היא שגם לבני גנץ וגם לבנימין נתניהו יש שמות טובים ומפות ומזלות מאד טובים, ולא בטוח שתהיה הכרעה", אומרת בראי. "איילת שקד תהיה מאד מרוצה ממה שהמפלגה שלה תקבל, אבל לצערי איני אשת בשורות ועד סוף השנה האזרחית 2019 חוסר יציבות השלטונית ימשך –אלא אם כן תהיה ממשלת אחדות בין שני הבנמינים", היא קובעת. 

"תהיה ממשלת אחדות"

האסטרולוגית טובה ספרא, שכותבת מדי שבוע את התחזית האסטרולוגית ל"ישראל היום", חוזה ממשלת אחדות באופק. לטענתה, בנימין נתניהו ינצח בבחירות וירכיב את הממשלה הבאה, שתהיה ככל הנראה ממשלת אחדות. מצד שני, היא צופה פילוג, מחלוקת ומריבות במפלגת כחול לבן. לטענתה המפלגה לא תשרוד יחד. 

בכל הקשור לימין החדש צופה טובה ספרא הפתעה לטובה והתחזקות של המפלגה הזו. היא גם צופה כי החיבור בין מפלגת העבודה לגשר של אורלי לוי אבקסיס יצליח והמפלגה המאוחדת תשרוד בבחירות. למרות זאת, למפלגתו של ברק היא חוזה אכזבה גדולה. 

בכל הנוגע ליציבות השלטון היא רואה ממשלת אחדות בשנת תש"ף ומביעה תמיהה כיצד האחדות הזו תתחולל: "רואים ממשלת אחדות ולא ברור כיצד זה יתכן - לכן יתכן שמדובר במלחמה, כי בעת של מצב ביטחוני יש אחדות לאומית. בכל התחום הביטחוני יש לפנינו שנה לא שקטה בכלל, עם שיא באוקטובר ואז עוד גלים בהמשך ויתכן שתהיהצ מלחמה. אולי זה ההסבר לאחדות שרואים במפות", אומרת ספרא.  

"נתניהו יקים ממשלה" 

המתקשרת והקוראת בקפה סנא קומא מיפו אומרת ל"ישראל היום" כי ראש הממשלה הבא של ישראל הוא בנימין נתניהו והוא ירכיב ממשלה חזקה ויציבה שתעשה טוב לישראל. לדבריה כחול לבן תשמור על אחדות אך לא תנצח בבחירות. בכל הנוגע למצבה של ישראל בשנת תש"ף אומרת סונא כי מחד יהיו פיגועים ומצב בטחוני לא תמיד קל אבל "אפשר לקבוע לעם ישראל ולהגיד שהפעם לראש הממשלה ילך טוב והוא יצליח להקים שלטון יציב שיחוקק דברים טובים לעם ישראל"

ולמרות התחזיות האסטרולוגיות השונות – הגורל של המדינה תלוי כמובן קודם כל בבוחרים. צאו להצביע! 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר