אל על פרסמה מחיר שגוי בטיסות מברזיל - וביטלה הזמנות

בשל תקלה הציעה חברת התעופה כרטיסים מברזיל במחיר של 300 דולרים • בחברה החליטו כי כרטיסים שנמכרו לא יכובדו • אל על: "נתנו החזר כספי מלא"

מטוסים של חברת אל על // צילום: משה שי // מטוסים של חברת אל על // צילום: משה שי

אל על פרסמה בשבוע שעבר מחיר טעות לטיסה מברזיל לישראל. המחיר שפורסם באתר היה 300 דולרים ולקוחות רבים של החברה הזמינו כרטיסים ואף קיבלו אישור על ההזמנה. כמובן שמדובר במחיר נדיר מאוד לטיסות מברזיל לישראל, שמחירן בדרך כלל יקר פי כמה.

הטיסות היו עם עצירה בארצות הברית במסגרת קוד שייר של אל על וחברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן אירליינס. החברה היחידה שמבצעת טיסות ישירות מברזיל לישראל היא החברה הדרום אמריקנית LATAM. 

עוד בנושא:

אל על השיקה את הקו לסן פרנסיסקו

וגאס מימין, סן פרנסיסקו משמאל: מטוס אל על החדש

אל על תשיק טיסות לדבלין ולדיסלדורף

טיסות ליעדים הכי שווים באירופה בפחות מ-100 דולר

כשהבינו באל על את הטעות, הודיעו לכל מזמיני הכרטיסים כי ההזמנה שלהם לא תכובד וכרטיסי הטיסה שהזמינו לא תקפים. ככל הנראה, מדובר במחיר טעות, ייתכן כי מדובר בטעות אנוש בהזנת המחיר וישנה אפשרות כי גם מדובר בטעות מחשב. 

לא מדובר בפעם הראשונה שבה אנחנו רואים מחירי טעות. יניב לניס מ"טיסות סודיות" מספר על מקרים קודמים בהם היו מחירי טעות וביניהם גם של אל על, בהם בחרו דווקא שכן לכבד את הטעות: "לפני כשנתיים פרסמה חברת אייר קנדה מחירי טעות לארה"ב, מקסיקו וקנדה וכיבדה את ההזמנות שנעו סביב ה-400 דולרים לכרטיס, אל על אישרה כרטיסים שנקנו במחירי טעות להודו, ב-110 דולרים לכרטיס השנה והשיא היה כשקתאי פסיפיק אישרה כרטיסי טיסה ששווים 7,000 דולרים ב-700 דולרים בלבד". 

מחברת אל על נמסר בתגובה: "עקב תקלה טכנית, הוצעו כרטיסי טיסה מברזיל לישראל בתעריף שגוי. חברת אל על ביטלה את ההזמנות ומבצעת החזר כספי מלא לנוסעים אשר שילמו והונפק להם כרטיס טיסה. ההזמנות בוצעו רובן ככולן עבור נוסעים שאינם ישראליים על ידי סוכנויות נסיעות בברזיל."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר