שתף קטע נבחר

לקוחות יוחננוף התלוננו: תקלה בחלק ממבצעי יום הצליאק

לקוח שקנה בסניף ישפרו לא קיבל את ההנחות שהובטחו על חלק מהמוצרים. "אחרי חצי שעה בקופה, הורידו את המחיר ידנית". לקוחה אחרת טוענת שבסניף סגולה סירבו לחלק מההנחות. בסניפים אחרים: לקוחות יצאו מרוצים. יוחננוף: "תקלה זמנית, הלקוחות מוזמנים לפנות לסניף ולקבל זיכוי בהתאם למבצע, רטרואקטיבית"

עוגמת נפש בקופה: כמה מלקוחות יוחננוף מתלוננים שבחלק מהסניפים – לא כל המוצרים ניתנו להם בהנחה בקופה, למרות ההבטחה ל-50% הנחה על מוצרי הקטגוריה. מבדיקת ynet עלה כי יוחננוף היא אחת הרשתות הזולות ביותר שמשתתפות במבצעי יום הצליאק הבינלאומי ועקב כך קונים נהרו לסניפיה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

פסטה ללא גלוטן ב-2 שקלים: בלאק פריידיי של הצליאקים

בשורה לצליאקים? הקלות על יבוא מוצרים ללא גלוטן

בשורה לצליאקים: סבסוד לקמח בריא יותר ללא גלוטן

 

המבצעים נערכים ברשתות השיווק שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, חצי חינם, מחסני השוק ויוחננוף. היוזמה החלה בשופרסל (שמציעה 30% הנחה כולל כפל מבצעים, על כל הקטגוריה) בעקבות פנייה של עמותת הצליאק ויצרה כדור שלג, כך שרשתות נוספות הצטרפו ומציעות הנחות של 50%-80% על מוצרים ללא גלוטן, עד כדי כך שאריזת פסטה ד'אורו 500 גרם נמכרת במחסני השוק ב-2 שקלים. ההנחות שיינתנו היום ומחר, הוציאו המוני צליאקים לקניות, במטרה לקנות מוצרים בהנחות עמוקות שלא מאפיינות את המדפים האלה בסופר.

ידיעות ()
מוצרים ללא גלוטן

יוחננוף היא אחת מהרשתות בה ההנחות הן כאמור מהמשתלמות ביותר, שכן לא רק שהיא מציעה 50% הנחה במסגרת המבצע, אלא שגם בימים ללא מבצע היא מוכרת מוצרים ללא גלוטן במחירים שנחשבים לנמוכים יחסית למתחרות. כך למשל, בחמישה מתוך שבעה מוצרים שבדקנו בחמש רשתות - היא יצאה הזולה ביותר (אם כי יש רשתות זולות ממנה בחלק מהמוצרים, שלא נכללו בבדיקה). עקב כך, צליאקים והורים לצליאקים הגיעו לסניפיה, אך חלקם גילו שלא כל המבצעים עוברים בקופה.

   (צילום מסך)
בלאק פריידיי של הצליאקים(צילום מסך)
  

 

   ()

 

"בסוף הורידו את המחירים ידנית"

אב שהגיע עם שלושה ילדים לסניף יוחננוף ישפרו מודיעין, סיפר ל-ynet: "ביוחננוף מתגאים שכל המוצרים ללא גלוטן ב-50% הנחה, אבל בקופה לא כל המוצרים מעודכנים. הבת שלי צליאקית אז נסענו במיוחד לעשות קנייה גדולה. היינו חצי שעה בקופה, בסוף הורידו ידנית את המחירים על חלק מהמוצרים (כי ההנחות לכאורה לא היו מוזנות אוטומטית במחשב מ.ק). לגבי חלק מהמוצרים - אמרו שלא ניתן להוריד את המחיר. על חלק נוסף מהמוצרים נתנו פחות מ-50% למרות שכתוב לגביהם 50%".

 

כך למשל, על במבה ההנחה עודכנה ידנית וכך גם על קורנפלקס ללא גלוטן. "נלחמנו בקופה שיורידו את המחיר על הקורנפלקס והורידו 25% ולא 50%: מ-9.90 שקלים הורידו 2.40 שקלים בלבד. אחר כך החזירו לנו עוד 25% במזומן. נראה שלא היו ערוכים".

  ()
  

לטענתו, אין הכוונה למוצרים ללא גלוטן שאינם במדפים הרלוונטיים. "למשל, גביעי גלידה ללא גלוטן לא היו בהנחה והם בוודאות נמכרים במדפים הרלוונטיים. ויתרנו עליהם", הוא טוען.

 

קונה אחרת פרסמה פוסט בקבוצת הפייסבוק "צליאק - ללא גלוטן – הקבוצה הרשמית": "בעלי נמצא ביוחננוף בסגולה ובזבז (שם) למעלה משעתיים. הוא מגיע לקופה ומגלה שעל חלק ניכר מהמוצרים בכלל לא יורדת ההנחה המובטחת. הוא מראה להם את הפרסומת של יוחננוף...ודורש שמנהל הסניף יבוא. מגיע הסגן ואומר לבעלי שמדובר במגוון מוצרים לבחירתם בלבד...בעלי צילם את החשבונית ומחזיק בפרסומת של יוחננוף בה רשום מפורשות 'כל המוצרים ללא גלוטן ב-50% הנחה'...".

 

יש גם קונים מרוצים: "מחירים הזויים. לא נערכנו לקנייה כה משתלמת"

צרכנית בשם מאיה כתבה לה בתגובה: "קניתי היום ביוחננוף אור יהודה והאחראית אמרה לי מפרשות: 'חוץ מבמבה - הכל יורד'". דקלה ענתה לה: "לי הורידו על הבמבה ביוחננוף רחובות. הבמבה לא ירדה בהתחלה, האחראי בא והוריד ידנית בלי שום בעיה". לפי לקוחות אחרים, גם על נייצ'ר ואלי היה צריך לגלות תושייה ולבקש הנחה ידנית.

   ()
 

לעומת זאת, מחשבונית שהציג מנכ"ל ארגון זכויות הצליאק דן סולומון – עולה כי כל המוצרים שנקנו בסניף נתניה של יוחננוף – נמכרו בהנחה. זוהי חשבונית של קנייה גדולה שנערכה בסניף שמעידה כי כל המוצרים הרלוונטיים בסניף זה – כן הוצעו ואף נמכרו בהנחה המובטחת.

 

חוות דעת דומות קיבלנו גם מסניף חולון של הרשת. לקוחה שקנתה שם אמרה לנו: "היתה קנייה מדהימה ביוחננוף חולון, קיבלתי את כל ההנחות למיטב ידיעתי, נחזור מחר לסניף כי פשוט לא נערכנו לקנייה כל כך משתלמת". גם לקוחה שקנתה בסניף כפר סבא כתבה בפייסבוק: "כבר לא נשאר הרבה על המדף, אבל איזו הזיה של מחירים. אגב, יוחננוף מסתמנים בלי קשר כרשת מאוד זולה".

   ()

   ()
 

אין הנחות על גבינה לבנה ואח של ביסלי

מנכ"ל ארגון זכויות הצליאק דן סולומון, מסר בתגובה: "יש כבר הסקת מסקנות למול הרשתות ואנו נחדד איתם את הנושא ונפיק רשימות מסודרות של מוצרים מראש. המבצע החסר תקדים הוכיח דבר אחד: הצליאקים הם כוח קנייה. אנחנו כבר מסיקים את המסקנות ופועלים לעתיד".

 

לטענתו, "היו קונים שניסו להחיל את המבצע על מוצרים שאינם בקטגוריה המוצהרת, שהרי היום יש המון מוצרים על המדפים הרגילים שמסומנים 'ללא גלוטן'. המבצע היה כל המוצרים בקטגוריה של הללא גלוטן, קרי: קמח, לחמית, מאמא עוף, טבעול. לא הייתה כוונה להחיל את המבצע על קוטג', גבינה לבנה, אח של ביסלי, נקניקים וכו'".

 

מרשת יוחננוף נמסר בתגובה: "הרשת עומדת מאחורי המבצע במלואו. צר לנו כי היתה תקלה זמנית בחלק מהסניפים. הלקוחות מוזמנים לפנות לסניף ולקבל זיכוי בהתאם למבצע, רטרואקטיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים