שתף קטע נבחר

ברוכה הבאה: 72:82 למכבי ת"א על שטרסבורג

הכנה: הצהובים רשמו בצרפת את ניצחונם הראשון אחרי שני הפסדים, בעיקר בזכות קאמבק עם ריצת 0:17 מטורפת ברבע השלישי - למרות ערב נורא מחוץ לקשת. משחק גדול לדורסי, דקות מצוינות לאבדיה, זוסמן וקלויארו

סוף סוף: מכבי תל אביב רשמה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה, עם 72:82 על שטרסבורג בצרפת, אחרי שני ההפסדים לפרטיזן בלגרד ואנוויל בטורניר שנערך בפולין.

 

לרשותו של יאניס ספרופולוס עמד סגל מלא, מלבד סקוטי ווילבקין שצפוי להצטרף מחר אחרי שהשתתף במשחקיה של נבחרת טורקיה במונדובאסקט. ג'ון דיברתולומאו ואותלו האנטר קיבלו מנוחה ומי שהשתלט על העניינים היה טיילר דורסי עם 20 נקודות (כולן בשלושת הרבעים הראשונים). עזרו לו יובל זוסמן עם משחק סולידי וטוב, אנג'לו קלויארו שהתעורר ברבע האחרון, ודני אבדיה שהיה על המגרש בדקות הבריחה - שלושתם עם 10 נקודות.

 

טיילר דורסי (צילום: מכבי תל אביב)
טיילר דורסי. משחק ענק שלו(צילום: מכבי תל אביב)

 

הניצחון של מכבי הגיע למרות ערב גרוע מחוץ לקשת עם 5 מ-22 (1 מ-15 במחצית הראשונה). המפתח היה בהתעוררות שהגיעה במהלך הרבע שלישי, בדיוק בנקודה בה היתרון של שטרסבורג הגיע לשיא של תשע, החלה ריצת 0:17 שהפכה את המשחק וממנה הצרפתים לא התאוששו. עוד קלעו למכבי

 

כעת ימשיכו הצהובים לטורניר השלישי באתונה, שם ייערך זו השנה השנייה ברציפות מפעל על שם פאבלוס ינאקופולוס, הבעלים לשעבר של פנאתינייקוס שהלך לעולמו. הקבוצות שייקחו חלק בטורניר הן פנאתינייקוס, ארמאני מילאנו ופנרבחצ'ה. עוד קלעו למכבי: טאריק בלאק ואלייז'ה בראיינט 8 כל אחד, נייט וולטרס 6, ג'ייק כהן וקווינסי אייסי 5 כל אחד.

 

דורסי בפעולה (צילום: מכבי תל אביב)
דורסי בפעולה(צילום: מכבי תל אביב)

 

מהלך המשחק

דאנק של אלייז'ה בראיינט ועוד חדירה של זוסמן נתנו למכבי יתרון 0:4 בפתיחה. אינגליס קלע את הנקודות הראשונות של הצרפתים במשחק, אבל טאריק בלאק עלה על הלוח בעצמו עם נקודות מתחת לסל - 2:6. גראנט וטראייס מצד אחד ודורסי מהצד השני עם שלשה הביאו את התוצאה ל-11:15 לצהובים, שתיים וחצי דקות לסיום הרבע. אינגליס נתן לצרפתים יתרון ראשון במשחק, 15:16, אבל בראיינט וג'ייק כהן הפכו חזרה ל-16:19. סל ועבירה של דורסי נתנו למכבי 18:22 בסיום הרבע הראשון.

 

דני אבדיה עם נקודות ראשונות עשה 20:24 למכבי, אבל משם הצרפתים רצו 0:6 עם שתי שלשות רצופות, של דה באלו וסרון, לפני שזוסמן עצר את הסחף בזכות ריבאונד התקפה ואסיסט של ג'ייק כהן - 26:26 (14). טראייס עם זריקה מבחוץ נתן לשטרסבורג 31:33 וג'אמפ של סרון אחרי 1 מ-2 של נייט וולטרס מהעונשין עשה 32:35. לבראיינט הייתה מחצית טובה אותה סיים עם שמונה נקודות אבל כמו כל החברים שלו לא היה מאופס מחוץ לקשת (1 מ-15 של מכבי במחצית הראשונה). נקודה מהעונשין של ג'ייק כהן סגרה את המחצית ב-35:38 לשטרסבורג.

 

יובל זוסמן בפעולה (צילום: מכבי תל אביב)
זוסמן. משחק יציב וטוב(צילום: מכבי תל אביב)

 

אייסי הכפיל את מספר השלשות של הצהובים במשחק והוריד ל-40:38 (22). אינגליס המשיך להיראות נהדר ואסיסט שלו לצ'יקאמבו ואחר כך חטיפה וליי אפ של טראייס קבעו יתרון שיא לצרפתים - 44:53 (27). אבל אז מכבי התעוררה. ריצת 0:17 משוגעת הפכה לגמרי את המשחק, כשדורסי נותן הצגה ומגיע ל-20 נקודות ב-100 אחוזים לשתי נקודות ופתאום זה 53:61 לצהובים. שלשה של דה באלו עצרה את הסחף - 56:61 בסיום הרבע השלישי.

 

דקות טובות של אבדיה שמרו והגדילו את היתרון של מכבי בפתיחת הרבע הרביעי וג'אמפ שלו קבע את היתרון הגדול ביותר שלה עד כאן - 58:67. אינגליס הגיע עם שלשה, אבל וולטרס וזוסמן לא נתנו לשטרסבורג להתקרב והגדילו את ההפרש - 61:71 (36). מכבי נתקעה, צ'יקאמבו ואינגליס הורידו לחמש (66:71) שלוש וחצי דקות לסיום. קלויארו עם חמש נקודות חשובות הגדיל חזרה ל-69:77, ובסיום 72:82 לצהובים וניצחון ראשון במשחקי ההכנה.


פורסם לראשונה 11/09/2019 21:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב
טיילר דורסי
צילום: מכבי תל אביב
מומלצים