שתף קטע נבחר

ולנסיה פיטרה את מרסלינו

מאמן העטלפים נשלח הביתה רגע לפני המאבקים הגדולים שלה עד כה העונה, מול ברצלונה בשבת הקרובה וצ'לסי בליגת האלופות לאחר מכן. מלבד ההעפלה לצ'מפיונס זכה בעונה שעברה גם בגביע. אלברט סלאדס יחליף אותו

בלגן בוולנסיה. מאמן הקבוצה מרסילנו פוטר היום (רביעי) אחרי הפתיחה הבינונית של הקבוצה לעונה בליגה הספרדית. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא מאמן הנבחרת הצעירה של ספרד לשעבר, אלברטו סלאדס.

 

בשלושת המשחקים הראשונים של העונה ולנסיה השיגה תיקו, הפסד וניצחון, שהגיע דווקא במשחק האחרון. למרות זאת, התזמון של המהלך מעורר סימני שאלה, גם כי הוא מגיע עמוק לתוך פגרת הנבחרות, גם בגלל ה-0:2 על מיורקה במחזור השלישי ובעיקר כי הקבוצה עומדת בפני שני אתגרים גדולים בתקופה הקרובה - מפגש מול ברצלונה בליגה הספרדית בשבת הקרובה ומשחק מול צ'לסי בליגת האלופות מיד לאחר מכן.

 

מרסלינו על הקווים. הולך הביתה למרות ההצלחה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מרסלינו על הקווים. הולך הביתה למרות ההצלחה(צילום: EPA)

 

הדיווחים בספרד מספרים על דם רע בין בעלי הקבוצה פטר לים לבין המאמן בן ה-54 במשך השנה האחרונה, למרות ההצלחות על הדשא, ועל מאבקי אגו בנוגע לקרדיט על ההצלחה.

 

מלבד ההעפלה לליגת האלופות הוביל מרסלינו את ולנסיה בעונה שעברה, השנייה שלו במועדון, גם לזכייה בגביע הספרדי אחרי ניצחון 1:2 מרשים על ברצלונה בגמר. זה היה התואר הראשון של המועדון אחרי 11 שנים רעות של חוסר יציבות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים