ראש הממשלה התייחס הערב (רביעי) לסקרים האחרונים לפיהם עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה - ותקף את יו"ר המפלגה איתמר בן גביר. "מי שמצביע לבן גביר זורק קולות לפח", פנה למצביעי הימין בריאיון לערוץ 7. "השתגעתם? אם אתם הולכים לזרוק קולות לפח על מפלגות שלא עוברות כמו עוצמה יהודית ונועם - אנחנו נפסיד את הבחירות. למה? תנו את הקול לנו. כמה פעמים נחזור על הטעות הזו?".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בעוצמה יהודית הגיבו לדבריו של ראש הממשלה ומסרו: "נתניהו החליט להקים ממשלה יחד עם גנץ וויתר על הקמת ממשלת ימין. כל הסקרים מוכיחים שכניסה של עוצמה יהודית לכנסת משנה לחלוטין את מפת הגושים ויוצרת מפץ פוליטי שמאפשר הקמת ממשלת ימין. כניסה של עוצמה יהודית תחייב את נתניהו להקים ממשלת ימין, ותמנע ממשלה מסוכנת בה לפיד וגנץ יהיו שרים".

מוקדם יותר הערב התארח שר החינוך לשעבר ובכיר רשימת "ימינה" נפתלי בנט בתוכנית שש עם עודד בן עמי ויצא גם הוא נגד עוצמה יהודית. "אני יודע כעובדה שעוצמה יהודית לא עוברת וגם רה"מ נתניהו בדק אם יש סיכוי להקפיץ אותם מעלה", תקף בנט. "במובן הזה בן גביר הוא יקיר השמאל כי השמאל רוצה שהימנים יפנו לעוצמה קולות וישרפו את המנדטים האלה".

"ככל שיצביעו יותר למפגלות שלא עוברתו את אחוז החסימה, ככה הסיכוי של השמאל לעלות גבוה יותר", הוסיף בנט. "אני מוטרד מאוד כי ימינה זה הראש והלב של ממשלות ישראל בשנים האחרונות. אני קורא לכל מי שהוא ימני לא לקחת צ'אנס, לכו רק על מפלגות שבוודאות עוברות את אחוז החסימה".