ההתחממות בדרום

אזעקות שווא נשמעו באשקלון ובמבקיעים

אזעקות צבע אדום נשמעו באזור התעשייה הדרומי של העיר אשקלון ובמושב מבקיעים, ועוררו בהלה אצל התושבים החוששים.. דובר צה"ל מסר כי מדובר באזעקות שווא (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

אזעקה נשמעה הערב (רביעי) באזור התעשייה הדרומי של העיר אשקלון ובמושב מבקיעים. יצוין כי מדובר באזעקה השנייה ביממה האחרונה בעיר אשקלון.

דובר צה"ל מסר: "דיווח ראשוני: הופעלה אזעקה באיזור התעשייה הדרומי באשקלון ואזעקת צבע אדום במושב מבקיעים. הפרטים בבדיקה".

בהמשך עדכן דו"צ: "בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום לפני מספר דקות, מדובר באזעקות שווא".

מטעם המועצה האזורית חוף אשקלון עדכנו את התושבים: אזעקת צבע אדום הופעלה במושב מבקיעים. אנחנו בקשר עם רציף עם גורמי הביטחון וכרגע אין הנחיות חדשות.

מוקדם יותר הבוקר, נשמעה אזעקת צבע אדום בקיבוץ יד מרדכי ובמושב נתיב העשרה. תושבים דיווחו על פיצוץ שנשמע באזור ומדובר צה"ל נמסר כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. איש לא נפגע.

מהמועצה האזורית חוף אשקלון נמסר כי אותרה נפילה בחצר בית באחד מיישובי המועצה ונזק קל נגרם לבית כתוצאה מחדירת רסיס. נפילה נוספת זוהתה בחממות של אחד מיישובי המועצה.

בתגובה הודיע דובר צה"ל כי טנק של צה"ל תקף שתי עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לשיגורים שבוצעו לפני מספר דקות לשטח ישראל.

באמצע הלילה, תקפו מטוסי קרב של צה"ל כ-15 יעדי טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה, ביניהם מספר יעדים באתר צבאי לייצור אמצעי לחימה, מספר יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לארגון הטרור חמאס.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר הלילה, אשר הבהילו את ראש הממשלה באמצע נאום פוליטי.

"צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה", מסר דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר