ישלוף סכין?

לאחר העימות: הוגשה תלונה נגד איימן עודה

חברת הכנסת שרן השכל הגישה תלונה לוועדת האתיקה נגד יו"ר הרשימה המשותפת, שהתקרב אל ראש הממשלה עם הפלאפון ביד • בן גביר: פעם הבאה הוא ישלוף סכין (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
העימות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר העימות המתוקשר בין יו"ר הרשימה המשותפת איין עודה לבין ראש הממשלה בנימין נתניה, חברי כנסת מ'הליכוד' יזמו תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת, ופוליטיקאים מהימין החליטו לעורר דיון ציבורי על נוכחות חברי כנסת ערבים במשכן הכנסת ללא אבטחה.

מי שהגישה את התלונה היום (רביעי) היא חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד. "אנו עלולים למצוא עצמנו ביום בו ח"כ פראי, שלא עובר בדיקות ביטחוניות בכניסה לכנסת, מתוקף חסינותו, גם פוגע פיזית בראש הממשלה" אמרה השכל. "הגשתי כרגע תלונה לועדת האתיקה כנגד ח"כ עודה על תקיפת ראש הממשלה. האלימות של חברי הכנסת חייבת להיפסק".

בתלונה כתבה כי "במהלך דיון באודיטוריום הכנסת, ח"כ עודה ניגש בפראות אל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מכשיר סלולרי בידו ודחף אותו לפניו, בזמן שהוא מצלם את המתרחש. "ח"כ עודה לא הרפה ואף כינה את ראש הממשלה 'שקרן'. זוהי התנהגות אלימה ומביישת אשר מבזה את כבוד ראש הממשלה, יו"ר הכנסת והמדינה כולה".

"כנבחרי ציבור אנו אמורים לשמש דוגמא לאזרחי ישראל" הוסיפה השכל. "אני דורשת להעניש בחומרה את ח"כ עודה על הפגיעה והתקיפה של ראש הממשלה ולהגביר את האבטחה באולם המליאה".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר הגיב על התקרית ואמר: "בפעם הבאה שאיימן עודה יתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה הוא כבר יוכל לשלוף סכין, עודה מצדד ברצח חיילי צה"ל ומקומו בסוריה. בכנסת הקרובה אדגד שתומך טרור כמוהו לא יקבל כסא".

מיקי זוהר אמר: "גורמי האבטחה בכנסת צריכים לחקור כיצד הצליח עודה להתקרב לרוה"מ. עודה ניצל את חסינותו כדי להתחכך בנתניהו שלא ברצונו. אני לא סומך על עודה וחבריו ולכן מיהרתי לחצוץ בינו לביו נתניהו חבל שהמאבטחים לא הגיעו אליו לפניי, צריך לטפל בעניין מיידית, זה לא פחות מתקיפה.

כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי) ח"כ איימן עודה ניגש במהלך דיון על חוק המצלמות, לראש הממשלה בנימין נתניהו, במליאת הכנסת, כשהוא אוחז במכשיר סלולרי ומצלם אותו מקרוב, חברי הכנסת זינקו והפרידו בניהם. יו"ר הכנסת הוציא אותו מהמליאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר