שתף קטע נבחר

פריימרק מבטיחה ללקוחות: לא נעלה מחירים למרות הברקזיט

לפי הודעת חברת ABF, בעליה של חברת האופנה המוזלת, פריימרק צפויה לדווח על עלייה במכירות וברווחים - בניגוד לחלק גדול ממתחרותיה. מנהל הכספים של ABF: "אנו מתמודדים עם הירידה בערך הפאונד ומקבלים את העובדה שהוא ישפיע על שולי הרווח שלנו"

פריימרק מבטיחה ללקוחותיה שלא תעלה מחירים, על אף העלייה בעלויות וערך הפאונד היורד. בעליה של חברת האופנה המוזלת, חברת Associated British Foods) ABF), הודיעה שפריימרק צפויה לדווח על עלייה במכירות וברווחים - בניגוד לחלק גדול ממתחרותיה, שנאבקות בתנאי הסחר המתקשחים.

 

"חלוץ הקמעונאות": מייסד ויו"ר פריימרק הלך לעולמו

אמריקן איגל פרסמה נתוני מכירות מאכזבים ותחזית חלשה

צרות בשדרה החמישית: רשת היוקרה בארני'ס בדרך לפשיטת רגל

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

ג'ון בייסון, מנהל הכספים של ABF, אמר לסוכנות הידיעות AP שהעלויות של פריימרק צפויות לעלות השנה, כתוצאה מפגיעת הברקזיט בפאונד, בעוד שהדולר נותר חזק. מקורם של שני שליש מרווחיה של החברה מחוץ לבריטניה, במטבעות שהתחזקו לעומת הפאונד. 

סניף פריימרק בלונדון (צילום: Reuters)
סניף פריימרק בלונדון(צילום: Reuters)

"הצרכנים לא צריכים לצפות לעלייה במחירים", אמר בייסון. "אנו מתמודדים עם הירידה בערך הפאונד ומקבלים את העובדה שהוא ישפיע על שולי הרווח שלנו". נפילת הפאונד דווקא עזרה לדחוף קדימה את חנויותיה של פריימרק בלונדון - כולל את חנות הדגל שלה ברחוב אוקספורד, בה עלה מספר המבקרים, הכוללים בעיקר תיירים שרוצים להינות ממחיריה המוזלים של הרשת. בייסון הוסיף כי "החנויות בלונדון מראות ביצועים טובים מאוד. הברקזיט אינו עניין גדול בשביל פריימארק, וכנראה שהוא כן עבור אנשים אחרים". 

 

מ-ABF נמסר גם שהחברה "השלימה את כל ההכנות הפרקטיות" לברקזיט, ומחזיקה בתוכניות מגירה למקרה של הפרעה אפשרית בפעילותה. החברה מצפה שמכירותיה של פריימרק יציגו עלייה של 4% לעומת שנה שעברה, אבל הרבה מהצמיחה הזאת נובעת מפתיחתן של חנויות חדשות. עם זאת, מכירות הלייק-פור-לייק של פריימרק, כלומר באותן חנויות שהיו קיימות גם בשנה שעברה, צפויות לרדת ב-2% בעולם ובאחוז אחד בבריטניה, כך לפי החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Reuters
סניף פריימרק בלונדון
צילום: Reuters
מומלצים