ביקרנו במסעדה הכי מדוברת בת"א

מגרב, היכל של תרבות אוכל, מצפון אפריקה ועד למזרח התיכון, נפתח בתל אביב ויצר התעניינות רבה בקרב חובבי פודיז

צילום: אנטולי מיכאלו //

בלב מגדלי המשרדים, בינות הבטון, האבן ושאון רחוב יגאל אלון העמוס נפתחה לאחרונה ״מגרב״. זו לא מסעדה טיפוסית, כי אם היכל אוכל ובו מספר מוקדי משיכה שונים.

צילום: משה בן שמחון // עריכה: סיוון שוסטר

סלטיה גדושה סלטים ססגוניים, מעדניית אוכל ביתי וחם ובה שלל סירים בהם מתבשלים מדי יום ערב רב של תבשילים ביתיים המאפיינים בעיקר את צפון אפריקה כמו סופריטו בקר, פלפלים ממולאים, קוסקוס אוורירי, אורז ירוק, קציצות המבושלות ברוטב אפונה, מפרום קישואים וגם מנות קלילות ומערביות יותר כמו פילה דג סלמון צלוי בתנור.

ישנו גם טאבון לוהט ובו נאפים ללא הפסקה בצקים מופלאים ועליהם מגוון תוספות ההופכות את הפיתה לארוחה שלמה ומענגת, יש כאן לחמאעג׳ון, פיתת מנסף, מעין חצ׳פורי צפון אפריקאי ועוד ועוד. ועל המנגל נצלים מיני שיפודים, קבבים נפלאים וניחוח הפחמים מגרה את בלוטות הטעם.

על העוגות המדהימות והידועות אמונה לא אחת מאשר הילה בידרמן המוכרות לנו מעוגות חמדה. הילה מביאה למגרב את עוגותיה עם פלייר חדש המותאם למגרב. מתבלת את עוגותיה בתבלינים חדשים ויוצרת מאפים המשלבים את עולמה הקלאסי והמסורתי יחד עם טעמי צפון אפריקה והמזרח התיכון, אותם מקדשת מגרב. בימי חמישי ושישי, לדוגמא, נאפות במקום חלות בריוש ריחניות ממולאות בסלט מטבוחה מעקצץ.

קבוצת בארקה האוס שהביאה לנו אלת קיצ׳ן מרקט, משייה ואונזה, ביקשה ליצור כאן היכל שמספק לסועד חוויה עגולה וגורפת. לתת תחושת בית אך יחד עם זאת להקפיד על כל פרט ופרט על מנת שחווית הלקוח תהיה מוקפדת ואיכותית.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר