טרגדיה באשקלון: גננת התמוטטה לעיני הילדים; מותה נקבע במקום

דנה בן זינו בת ה-29, סבלה ממחלה וקיבלה כנראה דום לב במהלך העבודה בגן. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, בסופן נאלצו לקבוע את מותה. ראש העיר: "כואבים ומזועזעים מכך"

זמן צפייה: 00:52

דנה בן זינו, גננת בת 29 מאשקלון שסבלה ממחלה, קיבלה היום (רביעי) ככל הנראה דום לב והתמוטטה לעיני הילדים בגן בעיר. צוותים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

להורים נמסר כי הילדים בטוחים וכי משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי במידת הצורך. "בהמשך למקרה הטרגי שאירע, צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום", מסרה עיריית אשקלון.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

דיון סוער על חוק המצלמות; עודה צילם את נתניהו: "אתה שקרן"

חשבון הפייסבוק של רה"מ בהודעה פרטית: "הערבים רוצים להשמידנו"

איראן שמחה לאידו של בולטון: "מחרחר המלחמה הגדול הורחק"

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages

ראש העירייה, תומר גלאם, אמר: "קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה. הפתאומיות שבה זה קרה היא טרגדיה של ממש וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

ביום שישי האחרון, נמצאה ללא רוח חיים במיטתה אם לארבעה ילדים, בת 32 מגן יבנה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. גופתה נשלחה לנתיחה לבירור נסיבות המוות.

לאחר המקרה נבדק אם קיים קשר לניתוח קיצור קיבה שעברה לפני שבועיים. על פי עדויות המשפחה, ילדיה התעוררו בבוקר, ניסו להעיר אותה ולא הצליחו.