שתף קטע נבחר

הרצוג: "הייתי עצבני, לא יכולתי לישון אחרי ההפסד"

אחרי התיקו (1:1) עם צפון מקדוניה וההפסד (3:2) בסלובניה, מאמן נבחרת ישראל אמר במסיבת עיתונאים: "יש לנו עדיין סיכויים במוקדמות היורו, אבל נהיה חייבים להיות ממושמעים יותר מהבחינה הטקטית". אוהד התפרץ לאירוע וקרא לעבר הרצוג: "כל הזמן סופגים בדקה ה-90, צריך פסיכולוג"

"הייתה לנו הזדמנות להשיג יותר נקודות, אבל בזבזנו אותה. עדיין יש לנו סיכויים, אבל כדי לשמור עליהם צריך לנצח בכל ארבעת המשחקים שנותרו". כך אמר מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, במסיבת עיתונאים שכינס היום (ד') אחרי שני המשחקים המאכזבים האחרונים במוקדמות יורו 2020. .

 

טבלה נבחרת ישראל ()

כזכור, הנבחרת סיימה בתיקו 1:1 עם צפון מקדוניה באצטדיון טוטו טרנר ולאחר מכן ספגה הפסד 3:2 צורב בסלובניה, בו איבדה יתרון 1:2. בעקבות זאת סיכוייה להעפיל לטורניר הגמר קלושים והיא תהיה חייבת לנצח כמעט בכל המשחקים שנותרו. המשימה הבאה תהיה באוסטריה ב-10 באוקטובר.

 

אנדי הרצוג (צילום: אורן אהרוני)
אנדי הרצוג במסיבת העיתונאים(צילום: אורן אהרוני)
 

 

מסיבת העיתונאים הופרעה בתחילתה כאשר אוהד פרץ אליה לפני שפונה על ידי קצין העיתונות שלומי ברזל. אותו אדם אמר בעת שנכנס: "השם שלי אלי בובליל. אתה טוב הרצוג, אבל אצלנו סופגים כל הזמן בדקה ה-90. צריך פסיכולוג. תישאר בישראל, אתה טוב".

 

שלומי ברזל מנסה לפנות אוהד ממסיבת העיתונאים (צילום: אורן אהרוני)
קצין העיתונות שלומי ברזל והאוהד שהסתנן(צילום: אורן אהרוני)

 

הרצוג אמר: "רואים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק וגם להפסיד. יש מצבים שאנחנו לא ממושמעים טקטית. סלובניה השוותה נגדנו כשהייתה במצב קשה וזו בעיה גדולה עבורנו. אנחנו צריכים להשתפר. חשוב לי לראות את הגישה של השחקנים ואת האופי שלהם. עכשיו אנחנו במקום החמישי ואני לא יכול להיות מרוצה. התפקיד שלי להוביל את הנבחרת להצלחה, היינו קרובים לזה אבל הדברים לא הלכו בכיוון הנכון. אני אחראי לזה ולא יודע מה יהיה בעתיד. המשחק נגד אוסטריה יהיה אולי הקשה ביותר, אבל כבר ניצחנו אותם בבית".

 

הרצוג התייחס להמשך הקמפיין: "האוהדים מאמינים בנו. אולי הם מאוכזבים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להציג באוסטריה משחק נהדר ולנצח. קראתי ששחחקנים בכו, זה לא נכון. הפסדנו בגלל טעויות שביצענו וזה צריך לפתוח את העיניים של השחקנים כדי שישתפרו להבא. אני לא רוצה להעביר יותר מדי ביקורת, אבל יש לנו הרבה עבודה.

 

אנדי הרצוג (צילום: אורן אהרוני)
"היו גם דברים טובים". אנדי הרצוג(צילום: אורן אהרוני)

 

"היינו במצב טוב כשהובלנו, עוד לא הספקתי לחשוב איזה שינוי לעשות וכבר ספגנו את השוויון. הלכנו עם יותר מדי שחקנים קדימה במקום לשלוט במשחק וזה הדבר שהכי איכזב אותי. בהתקפה

מתפרצת יכולנו לעשות 1:3 ובמקום זה ספגנו את השוויון. המשמעת הטקטית חייבת להיות טובה יותר ואנחנו חייבים לשנות את זה. אם זה היה כך לא היינו עושים חיים קלים ליריבות. כשאתה תוקף עם כל כך הרבה שחקנים אתה יוצר הזדמנויות, אבל ככה גם מאפשר ליריב לעשות את זה ואתה מוענש ברמה הזו של הכדורגל אם אתה מבצע טעויות".

 

על התפרצות הרגשות שלו בסיום המשחק אמר הרצוג: "הייתי עצבני, לא יכולתי לישון אחרי המשחק בגלל שהייתי קצת מתוח. צריך לחשוב קדימה ואני בחור שחושב חיובי. תמיד צריך להשיג תוצאות, כי אם אתה מפסיד כמה משחקים יכול להיות מצב שהשחקנים יפסיקו להאמין בתהליך שלך. בגלל זה אנחנו מגיעים לרגע מכריע בו אנחנו חייבים לנצח במשחקים הבאים. אני מקווה שלא נלך בהם יותר מדי קדימה כמו שעשינו במשחק מול סלובניה במחצית השנייה. חאתם אל-חמיד ומנור סולומון שיחקו טוב מאוד, גם לאוראל דגני היה משחק מצוין והיו לא רק דברים רעים, אבל גם אם שחקן הגנה מצטיין, טעות אחת שלו יכולה להכריע".

  

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים (צילום: AP)
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים בסלובניה(צילום: AP)

 

על שחקנים נוספים שעשויים לקבל הזדמנות אמר הרצוג: "רז שלמה מרשים אותי מאוד באימונים. חשוב בשבילי ששחקנים צעירים ישחקו בליגה. אם לשחקן יש איכות צריך להכניס אותו למשחק כדי שיצבור דקות". על מונס דאבור: "הוא חייב להראות למאמן החדש שלו בסביליה מה הוא יכול לעשות. אם הוא יעשה את זה הוא יוכל לעזור מאוד גם לנו". 


פורסם לראשונה 11/09/2019 12:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנדי הרצוג
צילום: אורן אהרוני
מומלצים