"הרב שך אמר להצביע"

הרב מוטקה בלוי על הפלג: הם 'סאטמר' - רק בשביל הכסף

הרב מוטקה בלוי, מבכירי 'דגל התורה', בראיון מיוחד באולפן 'כיכר' מדבר על אי ההשתתפות של הפלג הירושלמי בבחירות: "אין לנו גדולי ישראל? הלוואי שהרבנים שלהם יגידו בדעה אחת" • צפו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, מחר ב'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

פחות משבוע לבחירות לכנסת ה-22, הרב מרדכי בלוי, מראשי 'דגל התורה', התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסערת 'הפלג הירושלמי' התוקפים את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני וקוראים שלא להשתתף במערכת הבחירות. הראיון המלא, מחר ב'ישי ורבינא בכיכר'.

'הפלג הירושלמי' שלא משתתף בבחירות: "מרן הרב שך אמר? 'בגלל אותם יהודים שאתמול לא טרחו להגיע לקלפי ולהצביע, בגללם לא נוכל להשיג'. כלומר, הרב שך אמר שהליכה לבחירות זו לא אפשרות, זו חובה. אין לאדם חרדי זכות בחירה, יש לו חובת הצבעה.

"אתם מדברים בשם מי? אתם נהייתם קיצונים? קנאים? אתם הרב שך? מה אתם? מי אתם? סאטמר? גם על סאטמר הרב שך אמר שצריכים להצביע".

"אני לא מדבר למשוגעים, יש פה כמה רחובות סמוך מוסד (כפרא שאול. י-כ). יש בניהם אנשים שגדלנו יחד בישיבות. היינו יחד אצל הרב שך, אצל כל גדו"י, שמענו כמה נושא ההצבעה חשוב להם".

ההסכם של 'יהדות התורה' עם המתיישבים והטענות של 'הפלג': "אין לנו גדולי ישראל? הלוואי שהרבנים שלהם יגידו בדעה אחת. הם סאטמר - בגלל הכסף של הסאטמר. מצד אחד הם אומרים ש'דגל' ירדה מהדרך, ומהצד השני מפרסמים את הודעת 'ועדת הבחירות' איך מצביעים בקלפי, גם בעיתון 'העדה' תראה כזו מודעה? לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר