שתף קטע נבחר

שלושער למרטינס ב-0:4 של ארגנטינה על מקסיקו

ידידות: חלוץ אינטר הראה שיש על מי לסמוך גם כשלאו מסי פצוע וכיכב בהצגה של האלביסלסטה מול המקסיקנים. ברזיל הפסידה 1:0 לפרו

אינטר עשויה להיות העונה (או בעתיד הקרוב) האלטרנטיבה ליובנטוס באיטליה. הנראזורי ביצעו מסע רכש לא קטן, הביאו את רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס כדי לחזק את ההתקפה ונראים בינתיים טוב מאוד בפתיחת העונה.

 

העניין הוא שיכול להיות שהחלוץ הכי טוב שלהם כבר היה שם – לאוטרו מרטינס. החלוץ בן ה-22 סיפק לפנות בוקר (רביעי) הצגה ב-0:4 המוחץ של ארגנטינה על מקסיקו עם שלושער נהדר ואותו לאנטוניו קונטה שהוא נמצא בכושר מצוין.

 

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים (צילום: AFP)
עשה מה שהוא רוצה על הדשא. לאוטרו מרטינס עם החברים(צילום: AFP)

 

כל השערים של ארגנטינה (שכמובן שיחקה ללא לאו מסי הפצוע) הגיעו כבר במחצית הראשונה בתצוגת תכלית נפלאה. מרטינס הוצג כחלוץ יחיד ובדקות ה-17 וה-22 כבש פעמיים. לאנדרו פארדס הוסיף את השלישי בפנדל (33) וחלוץ אינטר השלים את השלושער בדקה ה-39 עם בעיטה שטוחה לרשת.

 

ברזיל דווקא הפסידה 1:0 לפרו למרות שכל הכוכבים שיחקו כולל ניימאר. זה היה שיחזור גמר קופה אמריקה, אז הסלסאו גברו 1:3 על הפרואנים, אבל הפעם לא הצליחו למצוא את הרשת. ניימאר נכנס במקומו של רוברטו פירמינו, שהיה חלש וגם לא עזר. בדקה ה-85 כדור חופשי של יושימאר יוטון נחת על הראש של לואיס אבראם ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.

 

במשחקים נוספים שנערכו הלילה: צ'ילה, בהרכב חסר מאוד, הופתעה 2:1 על ידי הונדורס. ארצות הברית ואורוגוואי (גם היא חסרה את שני הכוכבים הגדולים) נפרדו בתיקו 1:1. ונצואלה וקולומביה סיימו ב-0:0 מאכזב ואקוודור הביסה 0:3 את בוליביה החלשה.


פורסם לראשונה 11/09/2019 07:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים