שתף קטע נבחר

ראמוס: "שיאים נועדו כדי לשבור אותם"

הבלם ערך את הופעתו ה-167 בנבחרת ספרד והשתווה לאיקר קסיאס, שפירגן: "מזל טוב, חווינו רגעים גדולים ביחד". ראמוס: "המטרה הבאה - 200 משחקים בינ"ל"

סרחיו ראמוס השווה אתמול את שיא ההופעות הבינ"ל במדי נבחרת ספרד. ראמוס ערך את הופעתו ה-167 במדים הלאומיים (בדיוק כמו איקר קסיאס) ב-0:4 הקליל על איי פארו במוקדמות יורו 2020.

 

"שיאים נועדו כדי לשבור אותם", סיפר ראמוס הנרגש בסיום. "אני מקווה שהתנופה, ההתלהבות והשאפתנות הזו תלווה אותי גם כשאגיע ל-200 משחקים, שזו מטרה ריאלית לחלוטין".

 

מפרגנים אחד לשני. קסיאס וראמוס (צילום: AP)
מפרגנים אחד לשני. קסיאס וראמוס(צילום: AP)

 

השוער האגדי בירך את חברו בעמוד הטוויטר שלו וצייץ: "מזל טוב על 167 משחקים חבר, מקווה שיהיו רבים נוספים. חווינו רגעים גדולים ביחד". ראמוס החמיא לקולגה בחזרה ("אני מוחמא") והוסיף: "אני עדיין צריך לעבור אותו בתקווה שאשחק בנבחרת ספרד עוד הרבה שנים".

 

ראמוס נשאל על מאמנה החדש של הנבחרת, רוברטו מורנו. "הוא מאוד נוח ואנחנו מאושרים שהוא איתנו", אמר ראמוס. "הוא יודע שיש פה חדר הלבשה בריא ואת סגנון המשחק שלנו. זה מאמן שרק יעזור לנו".

 

ספרד כמובן מוליכה את בית 6 במוקדמות עם 18 נקודות מ-18 אפשריות, שבע יותר משבדיה השנייה. "המטרה היא לקחת כמה שיותר נקודות בבית", הסביר תיאגו. "כשהולכנו 0:1 הכל כבר הלך קל יותר. אנחנו מרוצים מהניצחון גם אם היו כאלה שחשבו שהתוצאה תהיה גבוהה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים