הפרק הכי טוב של "חברים" | עונה 1

לציון 25 שנה לקומדיה שממשיכה להצחיק אותנו בלי הפסקה, קוראי "ישראל היום" בוחרים את הפרק האהוב ביותר של הסדרה

עונה 1

עשר עונות, 236 פרקים, אינספור שידורים חוזרים ושישה חברים של מאות מיליוני צופים: 25 שנה עברו מאז פרצה רייצ'ל גרין לבית הקפה "סנטרל פרק" בשמלת כלה, והשאר – היסטוריה קורעת מצחוק. רוס ורייצ'ל היו ביחד ונפרדו, היו בהפסקה וחזרו; ג'ואי גילם את ד"ר דרייק רמורה, מת וקם לתחייה, עשה ניתוח השתלת מוח ואכל יותר פיצות משאפשר לדמיין; מוניקה ניקתה, התחרתה, ניצחה ושוב ניקתה; פיבי מצאה אבא, איבדה סבתא וילדה עבור אחיה שלישייה; וכל העת צ'נדלר הצחיק את כולם ברקע, גם בעתות משבר וגם כשהיה בעצמו במצוקה.

כ-15 שנה אחרי שירדה מהמסך, אפשר לומר בבטחה שמדובר באחת הסדרות המצליחות והאהובות ביותר בכל הזמנים. 25 שנה אחרי שידור הפרק הראשון של הקומדיה ב-22 בספטמבר 1994, הגיע הזמן לבחור את הפרק האהוב ביותר של הסדרה שכולם מצטטים.

החל מהשמיני בספטמבר ולמשך שבועיים, כל יום יפתח עמוד הצבעה חדש באתר "ישראל היום" לבחירת הפרק האהוב ביותר באותה עונה. הקוראים יתבקשו לתת ציון 1 (נמוך) עד 5 (גבוה) לכל פרק. בשלב השני של הפרויקט, יבחר הפרק האהוב ביותר מבין עשרת הפרקים שקיבלו את הניקוד הכי גבוה בשלב הראשון של ההצבעה. התוצאות, כמו כל שלבי ההצבעה ושלל תכנים מצחיקים, מרגשים ונוסטלגיים אחרים על "חברים", יתפרסמו רק באתר ויישומון "ישראל היום".

הצביעו עכשיו לפרקי עונה 1!

נא להמתין מספר שניות לעליית הדף.

לכל הכתבות בפרויקט "חברים"

עורך הפרויקט: רז ישראלי
כתב ראשי: אורי שצ'יגובסקי
עיצוב: נועה טאור
בשיתוף APESTER

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר