במהלך השבת

פיגוע ביו"ש: שני פצועים בדרך לרופא שיניים

אב ובנו שנסעו לעירייה הפלסטינית עזון, בכדי לקבל טיפול בשיניים, נדקרו ונפצעו באורח קל ובינוני • האב סיפר: "שאל אותנו אם אנחנו יהודים - ודקר" • צה"ל: מדובר בפיגוע (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: אוריה שיף)

אב ובנו שנסעו היום (שבת) לעירייה הפלסטינית עזון, בכדי לקבל טיפול בשיניים, נדקרו ונפצעו באורח קל ובינוני. האב סיפר: "שאל אותנו אם אנחנו יהודים - ודקר".

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל פינו שני פצועי דקירה מהכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית 'אפרים'. כוחות צה"ל העניקו לפצועים סיוע רפואי ראשוני והם הועברו להמשך טיפול על-ידי מד"א. כוחות צה"ל נמצאים בנקודה".

בהמשך עדכן דובר צה"ל כי מדובר בפיגוע: "מתחקור ראשוני של אירוע הדקירה בכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" בו נפצעו שני אזרחים, עולה כי מדובר בפיגוע.

"מחבל דקר שני אזרחים ישראלים לאחר שנכנסו לכפר לצורך טיפול רפואי. כוחות הביטחון פועלים למעצר המחבל".

רופא השיניים נחלץ לסייע לפצועים, עד להגעת כוחות צה"ל. מאוחר יותר הסגיר המחבל את עצמו לידי כוחות הביטחון של הרשות הפלסטינית.

פרמדיק מד"א איוב רביע סיפר: "חברנו סמוך למעבר אליהו לכוח רפואה של צה"ל שהוציא אלינו 2 פצועים, נער כבן 17 בהכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 60 במצב קל עם פצע דקירה ביד. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותם במצב יציב לבית החולים".

האב סיפר בבית החולים: "המחבל שאל אותנו אם אנחנו יהודים. אחי אמר לו שכן, אנחנו יהודים, ואז ראיתי שיש לו דוקרן. לא הספקתי לתפוס לו את היד, והוא דקר אותנו. הבן שלי הזיז אותי כדי שלא אפגע, אז הוא קפץ עליו ודקר אותו בגב. אני נדקרתי ביד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר