שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "יש לנו ציפיות גדולות"

מאמן מכבי ת"א דיבר באירוע פתיחת העונה של מנויי הפלטינום ונותני החסות: "ווילבקין יחסר לנו בהכנה אבל הוא כבר מכיר את הפילוסופיה שלי". הצהובים ימריאו לטורנירי הכנה באירופה

 

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) על הפרקט בהיכל מנורה מבטחים את אירוע פתיחת העונה החגיגי של מנויי הפלטינום ונותני החסות, רגע לפני שהיא יוצאת לטורנירי ההכנה בפולין וצרפת.

 

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "יש לנו מרתון להתחיל, הרבה עבודה עם הרבה משחקים. משחקי ההכנה באירופה מאוד חשובים בגלל שאנחנו רוצים לבנות בהם כימיה. סקוטי ווילבקין שנמצא באליפות העולם עם טורקיה יחסר לנו אבל הוא לא שחקן חדש בקבוצה, הוא כבר מכיר את הפילוסופיה שלי. יש לנו ציפיות גבוהות וחלומות גדולים".

 

יאניס ספרופולוס (צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
עומרי כספי ושמעון מזרחי(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ג'ון דיברתולומאו על המיקרופון(צילום: עוז מועלם)

 

הצהובים ימריאו כבר מחר לפולין, לטורניר שיתקיים בשבת ובראשון ובו הם יפגשו את פרטיזן בלגרד ואנוויל המקומית. לאחר מכן יטוסו הצהובים לצרפת לטורניר גדול יותר עם שני בתים שייערך בין 11 ל-14 בספטמבר. הקבוצה הוגרלה לבית עם שטרסבורג ושולה. בבית השני משחקות בשיקטאש, לה מאן ומטרופוליטנס פריז.

 

לאירוע עצמו הגיעו בעלי הקבוצה, הצוות המקצועי, השחקנים ומשפחותיהם, שחקני עבר ביניהם טל ברודי ואולסי פרי, הספונסרים ואוהדי הפלטינום. באירוע הוצגו שישה גביעי אירופה בהם זכתה הקבוצה במהלך השנים. שמעון מזרחי נשא נאום והודה לאוהדים ולספונסרים. ספרופולוס הצליח להצחיק את כל משתתפי האירוע כשאמר בעברית: "אני רוצה את הקבוצה שלי אלופה" ולאחר מכן הסטאנדפיסט אבי נוסבאום ערך הצגת שחקנים מצחיקה.

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
כוכבי העבר. ג'מצ'י, פרי, ברודי וברקוביץ'(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
סנדי כהן, קווינסי אייסי ואותלו האנטר(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי נהנים עם הקמע(צילום: עוז מועלם)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יאניס ספרופולוס
צילום: עוז מועלם
מומלצים