שתף קטע נבחר

כריסטוף מצלדר חשוד בסחר בחומר פדופילי

בפשיטה שנערכה על ביתו של בלם העבר של ריאל מדריד ונבחרת גרמניה נמצא חומר פורנוגרפי של קטינים. החקירה בעניינו החלה בעקבות תלונה נגדו שהגישה בת זוגו לשעבר

כריסטוף מצלדר הסתבך. כלי התקשורת דיווחו שבלם העבר של ריאל מדריד ונבחרת גרמניה נחקר על ידי המשטרה בחשד שעסק בסחר בחומר פדופילי. על פי הדיווח ב"בילד" נמצא בביתו חומר פדופילי.

 

"נפתח תיק נגד גרמני בן 38 בחשד שסחר בחומר פורנוגרפי של קטינים", מסרה דוברת משרד התובע המקומי בהמבורג, לידי רוכטרינג. "החומר כולל הקלטות דיגיטליות. כתוצאה מכך הוצא צו חיפוש בביתו".

 

כריסטוף מצלדר במדי שאלקה ב-2012 (צילום: AP)
כריסטוף מצלדר במדי שאלקה ב-2012(צילום: AP)

 

מצלדר, אב לילדה בת 10, לא שהה בביתו בזמן שהשוטרים הגיעו לבצע את החיפוש, מכיוון שהשתתף באותו זמן בקורס מאמנים. סוכני המשטרה איתרו אותו וליוו אותו לביתו על מנת לבצע את

החיפוש.  

 

חקירת המשטרה החלה לאחר שהוגשה תלונה נגד מצלדר על ידי אישה שניהלה איתו קשר שנמשך כשנה. אותה אישה שלחה למשטרה 15 תמונות של קטינים שעל פי החשד נשלחו אליה בוואטסאפ על ידי מצלדר.

 

מצלדר בלט בעשור הקודם במדי בורוסיה דורטמונד, בה שיחק שבע שנים (2000-2007) וזכה איתה באליפות גרמניה (2002). לאחר מכן עבר לריאל מדריד עימה זכה באליפות ספרד (2008). לאחר מכן עבר לשאלקה וזכה איתה בגביע הגרמני (2011). 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים