גרה בשינקין: המלון שיגרום לכם להתאהב בת"א

במרכז תל אביב, מול גינת שינקין המפורסמת, הוקם מלון בוטיק בשם Sam&Blondi שמכניס את אווירת שנות ה-20 להמולת העיר • גולת הכותרת: המרפסת שמשקיפה על הים

צילום: ליאור אביטן // אי של שקט בהמולת העיר. מלון סאם אנד בלונדי

בתקופה האחרונה אנחנו מתבשרים על לא מעט מלונות בוטיק שנפתחים בעיר. הסיבה ברורה, יש לא מעט בניינים לשימור שיכולים להפוך לגן עדן עבור תיירים מקומיים, וכאלה שרוצים לחוש את העיר ללא הפסקה מתוך הקרביים שלה, ואם אפשר גם ללון בסטייל. 

אחד המלונות הללו הוא Sam&Blondi, שנמצא, לא מפתיע, בבניין לשימור משנת 1919 ברחוב שינקין, ממש מול הגינה המפורסמת.

בשעות הערב, בדיוק בזמן שהמולת העיר יורדת, ולפני שהבליינים יוצאים לבלות, הגענו למלון, שמעוצב בקפידה. כל כך בקפידה, שבלובי תוכלו למצוא פריטי אומנות יפיפיים הבאים בניגוד לסגנון ההייטקיסטי מודרני שאנו מורגלים לו ברוב המלונות.

בעת הכניסה למלון למעשה נסגרה גם המולת היום של תל אביב מאחורינו, וההרגשה הייתה שנחתנו באי של שקט בלב העיר. לצד שולחן הקבלה יש בר ובו מגוון של משקאות אלכוהוליים, החל מבירה ועד לוויסקי, אותם הגיש מי שקיבל אותנו למלון, מעין פקיד קבלה-ברמן.

שולחן כתיבה, מיטה רחבת ידיים ומבט אל המרפסת // צילום: אסף פינצוק

הבניין המקורי היה בן שתי קומות, וכדי להפוך אותו למלון, האדריכלים "דורון מינין-אודו אדריכלים" הוסיפו עוד חמש קומות, תוך שמירה על חזית הבניין אחידה. באופן זה, גם שאר הקומות נראות זהות למקור ומעבירות את התחושה של התקופה בה הוא נבנה.

על עיצוב הפנים היו אחראים האדריכל עומר ליכטר ואורן פסקל, מבעלי המלון. על כך מספר ליכטר: "היה לי חשוב להיכנס לראש האדריכל המקורי שבנה את הבניין, ולחשוב אם אני הייתי בונה את הבניין כמלון איך הייתי מעצב אותו מבפנים. הוחלט ללכת על קו אקלקטי עם אמנות של שנות ה-20 שיתאים לרוח התקופה".

פסקל הוסיף: "המיקום מספק את כל האפשרויות של העיר לאורחי המלון, משדרות רוטשילד, נחלת בנימין, שוק הכרמל הססגוני, חוף הים ורחוב דיזינגוף".

אם תהיתם למה שם המלון הוא  Sam&Blondi, מדובר בשתי דמויות המככבות בספר קצר אותו כתב אודי שרבני, ונמצא בכל חדר. הדמויות הללו מבלות וחוות את העיר תל אביב תוך שמירה על האווירה הרומנטית והתקופה שעל בסיסה עוצב המלון.

כל בית צריך מרפסת

אחת מהדברים המרשימים ביותר בשהות בחדרים זו המרפסת, שסביבה צמחייה ירוקה וממנה תצפית על העיר והים. במרפסת אמבט טבילה/ג'קוזי ושני כיסאות שיזוף. בחדר יש גם מיטה רחבת ידיים המעוצבת ברוח התקופה וחדר שירותים רחב הכולל שתי מראות (חלומה של כל אישה).  

הסוויטה המפנקת // צילום: אסף פינצוק 

מקומת הגג של המלון, שכבר במדרגות אליה נשמעים הצלילים הנעימים, נפרש לפנינו הים הרחב של תל אביב. על הגג מוצב ג'קוזי, מיטות שיזוף, כיסאות בר וכמובן שתייה שמוצעת 24 שעות ביממה.

למלון יש גם ספא עם מלתחות, שמציע טיפולים זוגיים על ידי שני מטפלים מומלצים, כיאה לאווירה הרומנטית שיש ברחבי המלון. כעת במסגרת הטיפולים יש מסאג' שוודי קלאסי, טיפול רקמות עמוק, אבנים חמות ועוד.

בשלב זה אין במלון ארוחות בוקר, אך הובטח כי בקרוב תהיה כזו. עד שזה יקרה, אורחי המלון יכולים ללכת למבחר בתי קפה מעולים שיש באזור כחלק מהתשלום למלון.

המחירים ללילה במלון החל מ-800 שקלים ללילה.

המרפסת, רגע אחרי שקיעה

הכתבת הייתה אורחת המלון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר