שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: "אפשר לעבור את בית"ר י-ם"

הצהובים מאוכזבים מהגרלת הגביע, אך אופטימיים לגבי הסיכויים: "היינו מעדיפים הגרלה אחרת, אבל הגביע זה כל מה שנשאר לנו העונה". הדיון בוועד המשמעת של ההתאחדות נדחה למועד אחר

מכבי תל אביב חזרה היום (ד') לאימונים לראשונה מאז ההפסד 4:2 בדרבי התל אביבי, זאת לאחר שאתמול נהנו חניכיו של אבי נמני מיום חופשי מאימונים. הצהובים פתחו בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי פתח תקווה, שיתקיים בשבת באורווה, כאשר המטרה היא לשוב אל מסלול הניצחונות שנקטע אחרי שבעה משחקים, עם הפסד ליריבה העירונית.

 

שרן ייני, שסיים לרצות עונש הרחקה בעקבות כרטיסים צהובים, יעמוד לרשותו של נמני בשבת, כמו גם החלוץ עמנואל מאיוקה, ששותף כמחליף בדרבי. איביצ'ה אילייב עשוי להיכלל בסגל אף הוא, כאשר איגור טומאשיץ' ודור מלול הפצועים ימשיכו להיעדר. ייני צפוי לשוב היישר להרכב הראשון, כמו גם מאיוקה, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' ותמיר כחלון צפויים לפתוח על הספסל. גם מאור בוזגלו נמצא בתמונת ההרכב לשבת.

 

במועדון קיבלו באכזבה את הגרלת הגביע, שזימנה לקבוצה משחק קשה מאוד מול בית"ר ירושלים. "עד עכשיו קיבלנו את ההגרלות הכי קשות מכל הקבוצות", אמר הבוקר אחד השחקנים הצהובים. "גם נתניה ועכשיו בית"ר ועוד בטדי. ברור שהיינו מעדיפים הגרלה אחרת, אבל אפשר לעבור את בית"ר. הגביע זה כל מה שנשאר לנו העונה, ונלך על זה בכל הכוח".

 

בתוך כך, אחר הצהריים (17:00) התייצבה הקבוצה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות התנהגות האוהדים בדרבי ביום שני. כפי שכבר פורסם ב-ynet, מכבי היתה אמורה לעמוד לדין בגין סעיף של התפרעות אוהדים, לאחר ששופט המשחק, מאיר לוי, ציין בדו"ח כי נעל נזרקה מעבר יציע אוהדי הקבוצה לעברו של ביברס נאתכו, בעת שזה ניגש להרים כדור קרן.

 

עם זאת, בדיון היום לא התקבלה החלטה בנושא, והמשכו נדחה למועד אחר. כנגד מכבי עומד עונש של משחק רדיוס על תנאי, לאחר שהקבוצה הורשעה בסינוור של שחקני הפועל רעננה על ידי האוהדים מהמשחק בין הקבוצות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים