עובדת במפעל "פניציה" בירוחם ננזפה וזומנה לבירור משמעתי רק בגלל שהעיזה להביע ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בזמן שביקר שם. במפעל טוענים שהתנהגה באופן מבזה, אולם היום (ראשון) בשיחה עם חדשות 12 היא מוסרת את גרסתה וטוענת שזכתה ליחס לא הוגן: "צרחו עליי כמו שבחיים לא צרחו עליי".

הרקע לאירוע החל לפני שלושה חודשים לאחר שהמפעל סבל מחרם חרדי בשל העבודה שלו בשבת, ועמד בפני סכנת סגירה. לאור המצב, ליברמן הגיע למפעל כדי להביע את תמיכתו. במהלך הביקור פנתה העובדת אל ליברמן ושאלה אותו שאלה – שבעקבותיה זומנה לבירור והושעתה מעבודתה.

בהנהלת המפעל הגיבו היום לראשונה לסיפור והסבירו שהעובדת התנהגה בצורה לא הולמת ומבזה כלפי אורח של המפעל, מתוך אינטרסים פוליטיים - ובשל כך זומנה לבירור. העובדת מצדה טוענת שנעשה לה עוול רק בגלל שהעזה להביע את דעתה הפוליטית, ועכשיו היא עומדת, לטענתה, בפני סכנת פיטורים.

"בחיים לא צרחו עליי ככה"

"שאלתי אותו 'למה אתם באים רק בתקופת בחירות לעשות על הגב שלנו הון פוליטי', והוא בכלל לא התייחס אליי", סיפרה העובדת. "שעתיים אחר כך זימנו אותי למשרד וצרחו עליי. בחיים לא צרחו עליי ככה. המנכ"ל אמר לי 'רצינו לפטר אותך במיידי', שביישתי אותם בגלל שהעזתי לפנות לליברמן".

"כנראה שהייתי צריכה לקחת את זה בחשבון", המשיכה העובדת. "פשוט עשיתי את זה בצורה כל כך תמימה כמו שפניתי לכולם. מחר אני אוזמן לשיחת בירור ונראה מה יהיה. אני מסומנת. אני עוברת ימים קשים כי זה לא פשוט להיות מושעית מהעבודה. אני מפרנסת יחידה בבית הזה... בעוד חצי שנה הם יפטרו אותי".