שתף קטע נבחר

שוב בלי דאבור: 1:1 לסביליה מול סלטה ויגו

ליגה ספרדית: החלוץ הישראלי לא נכלל בסגל של לופטגי, והקבוצה שלו איבדה נקודות ראשונות העונה בתיקו הביתי. ואסקס נתן יתרון מאוחר (81), דניס סוארס השווה (84). בילבאו ממישכה להרשים. צרפת: 0:2 לפ.ס.ז' על מץ

 

סביליה סיימה איבדה הערב (שישי) נקודות ראשונות בתיקו הביתי 1:1 מול סלטה ויגו במחזור השלישי של הליגה הספרדית. מואנס דאבור שוב לא היה בסגל הקבוצה שלו, ובניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם היא לא הסתדרה בלעדיו.

 

עד הדקה ה-81 היה משחק מאכזב ברמון סאנצ'ס פיחואן, אבל אז העניינים התעוררו. זה התחיל עם כדור חופשי של אבר באנגה הארגנטינאי שמצא את הראש של בן ארצו פרנקו ואסקס ומשם לרשת - 0:1. בסביליה כבר חשבו שהם שומרים על מאזן מושלם, אבל אחרי שלוש דקות דניס סוארס התגנב לרחבה, קיבל כדור מסאנטי מינה ומול תומאס ואסליק שלח לפינה את ה-1:1 של האורחת.

 

שחקני סלטה ויגו חוגגים (צילום: AFP)
שחקני סלטה חוגגים. לקחו לסביליה נקודות ראשונות(צילום: AFP)

אנחל די מריה ומרקו וראטי חוגגים (צילום: EPA)
אנחל די מריה ומרקו וראטי נהנים(צילום: EPA)

 

אתלטיק בילבאו ממשיכה בפתיחת העונה המרשימה שלה, אחרי שניצחה 0:2 בבית את ריאל סוסיאדד. איניאקי וויליאמס (11) כבש את הראשון בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה, ראול גארסיה (28) קבע 0:2 אחרי שכדור שלו פגע בשחקן הגנה וקפץ מעל השוער.

 

בצרפת, פריז סן ז'רמן שמה בצד את סאגת ניימאר, התאוששה מההפסד במחזור הקודם ומהפציעה של קיליאן אמבאפה וניצחה 0:2 את מץ בחוץ. פנדל של אנחל די מריה בדקה ה-11 קבע 0:1 ובישול של מרקו וראטי למקסים צ'ופו-מוטינג (43) איפשר לקמרוני לנגוח פנימה את ה-0:2 ולסגור עניין כבר במחצית הראשונה.

 

במשחק שפתח את המחזור השני באיטליה ניצחה בולוניה את ספאל 0:1 דרמטי משער של רוברטו סוריאנו בדקה ה-93. מחזור שלישי בגרמניה: מנשנגלדבאך - לייפציג 3:1.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים