שתף קטע נבחר

יוגב אוחיון: "חלמתי על פופוביץ' הרבה זמן"

הפועל ירושלים גברה על קאזאן 73:82, כשהגארד הצטיין גם בהתקפה (19 נק') וגם בהגנה. גיא גודס: "בשבוע הבא מול ולנסיה אני מצפה שאנשים ייתלו פה על התקרה". יובל נעימי: "השמיים הם הגבול עבורנו". תומפסון: "התקציב לא משנה, הם קושרים נעליים כמונו". לאמפה: "הקהל נכנס לנו לראש מהפתיחה. ברוסיה אין כזה רעש"

עוד אחד - וגמרנו. הפועל ירושלים גברה הערב (ג') 73:82 על יוניקס קאזאן, ובכך מחקה את הפסד החוץ (78:71), מה שהעמיד אותה כפסע מהשלב הבא. ניצחון בשבוע הבא בבית מול ולנסיה יבטיח סופית את העלייה, ובירושלים כבר מתחילים לפנטז על ניצחון כפול על הספרדים.

 

מאמן ירושלים, גיא גודס, אמר בסיום המשחק: "החבר'ה עשו סוויץ' מהר מאוד לאחר ההפסד לחולון בליגה. הצגנו הגנה חזקה מתחילת המשחק, נלחמו על כל כדור וניצחנו אותם בריבאונד. עשינו עבודה נפלאה כקבוצה. בשבוע הבא נבוא למשחק על העלייה, ואני מצפה שאנשים ייתלו פה על התקרה".

 

גודס ידע לפרגן גם ליריבה: "זו קבוצה גדולה, הם באו לכאן עם הרבה מוטיבציה. להם יש הרבה כסף? לנו יש לב, ואותו אי אפשר לקנות בכסף". על 30 הנקודות של מאצ'יי לאמפה אמר גודס: "הייתי מוכן לשלם את המחיר הזה על מנת לעצור את פופוביץ'. כל מי ששמר על מרקו עשה עבודה מעולה. זה אחד הניצחונות הגדולים שלי במלחה".

 

מצטיין המשחק, יוגב אוחיון, סיפר כיצד התכונן לשמירה על מרקו פופוביץ': "אני חולם עליו כבר הרבה זמן, כולם כאן הדליקו אותי עליו. אני שמח שהיום עשינו עבודה הגנתית טובה כקבוצה. הגבוהים מאוד עזרו לי. שיחקנו כדורסל שוטף, כולנו נהנינו, אי אפשר שלא ליהנות עם הקהל הזה. הראנו לב גדול. אסור לנו להמשיך לשחק לא טוב בליגה, ואני מקווה שזו הפעם האחרונה ושההתרגשות לקראת המשחק הגדול הבא לא תשפיע עלינו. אנחנו מכוונים גבוה ורוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. כיף לי פה ואי אפשר שלא להתפתח כאן".  

 

ברנדון האנטר: "באנו לשחק אגרסיבי, ידענו שזה יהיה משחק מאוד חשוב. אנחנו עדיין לא חושבים על ולנסיה, כי יש לנו עוד משחק ליגה לפני כן, יהיה לנו את הזמן להתכונן".

אוחיון בין לאמפה ופופוביץ'. עצר את הקרואטי בהגנה (צילום: אלי אלגרט)

 

יובל נעימי: "אנחנו לא רוצים להיות תלויים באחרים, אלא לעשות את העבודה מול ולנסיה. ניצחון בנקודה ואז אנחנו במקום הראשון, ונהיה גאים בזה. אני שנה שניה פה והיו אנרגיות מטורפות, בשביל זה עובדים כל כך קשה. תענוג היה היום להיות שחקן. אנחנו חולמים רחוק, חשבו שלא נעבור את רואן ואת הבית הקודם. השמיים הם הגבול לקבוצה הזאת".

 

דיז'ון תומפסון: "האווירה פה מאוד עזרה לנו. האוהדים באים לעזור לנו בכל משחק, אבל היום זה היה משהו מיוחד. התחלנו אגרסיבי, שיחקנו את הכדורסל שלנו בקצב שלנו וסיימנו את המשחק כמו שצריך. הקהל תמך בנו ואנחנו מעריכים את זה, במיוחד אחרי ההפסד בליגה. המאמן אמר שהכסף לא מדבר על הפרקט, אנחנו נתנו את הלב. התקציב לא משנה, הם קושרים נעליים כמו שאנחנו קושרים".

 

המאמן הליטאי של קאזאן, ולדראס חומיצ'יוס: "אני רוצה לברך את ירושלים, הם שיחקו מצוין. אני חושב שההגנה שלנו לא היתה טובה, ועשינו הרבה טעויות ברוטציה. כשאתה נותן להם לקלוע הרבה שלשות קשה לחזור מולם".


חומיצ'יוס. השחקים שלו איבדו את הריכוז בגלל הרעש (צילום: אלי אלגרט)

 

מצטיין המשחק אצל הרוסים, לאמפה: "הפסדנו את המשחק בריבאונד וזה היה המפתח. לא עצרנו אותם בהגנה, הרוטציה שלנו לא עבדה והם קלעו שלשות. זה אולם קשה לשחק בו. הקהל נכנס לנו לראש בתחילת המשחק, עם כל הרעש. הרוסים לא עושים כל כך הרבה רעש. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה, כי מעכשיו לא יהיה יותר קל. זה מאכזב, אבל זה לא נגמר. יש לנו משחק מול ולנסיה בחוץ ואנחנו חייבים לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוגב אוחיון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים