שתף קטע נבחר

אואן: "הסיכויים שאשחק במונדיאל - קלושים"

חלוץ יונייטד יודע שמהספסל באולד טראפורד יהיה לו קשה מאוד להגיע לדרום אפריקה, אך מוסיף: "אם יקראו לי - אהיה מוכן". גם אנדרסון, שהסתכסך עם פרגוסון, דואג למקום שלו במונדיאל

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מייקל אואן, שקיווה כי יוכל לקחת חלק במונדיאל דרום אפריקה, רמז הערב (ג') כי הסיכויים שזה יקרה קלושים ביותר. בתחילת העונה זכה אואן למספר הזדמנויות במדי השדים האדומים, אך בהמשך נדחק לספסל של אלכס פרגוסון.

 

אואן, ששיחק בשלושה גביעי עולם בעבר - צרפת 98', יפן וקוריאה 2002 וגרמניה 2006, אמר היום: "עבר זמן רב מאז הייתי בסגל הנבחרת. אני לא מרים ידיים, אך יודע שהסיכויים שלי קלושים. אני מאוד נהנה ביונייטד, ומתי שיקראו לי ארגיש שאני מוכן ואתן הכל".

 

"למדתי מהטעויות שלי בעבר", הוסיף אואן. "למזלי, לא פספסתי אימון מאז שהצטרפתי למנצ'סטר. קשה שלא להינות כשמנצחים משחקים ומציגים כדורגל טוב. ברור שאשמח לשחק יותר, אך כבר היו לי רגעים יפים באולד טראפורד".


אנדרסון, מקווה לחזור ולשחק במדי מנצ'סטר יונייטד (AFP)

 

שחקן נוסף של יונייטד הדואג לכרטיס הטיסה שלו לדרא"פ הוא אנדרסון הברזילאי, שהסתכסך בחודש שעבר עם פרגוסון. הקשר בן ה-21 לא פתח

בהרכב יונייטד מאז ה-19 בינואר והשיא הגיע לפני שבוע, אז העדיף המנג'ר לא לכלול את אנדרסון בסגל למשחק החוץ מול מילאן בליגת האלופות.

 

הריב בין השניים החל בוויכוח קולני לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה. לאחר מכן הוצא אנדרסון מהסגל למשחק מול האל סיטי, ובתגובה טס לברזיל על מנת לשקול את עתידו. במהלך ביקור המולדת שלו נפגש עם אחד מראשי ואסקו דה גאמה, מועדון נעוריו.

 

"אחד מחלומותיי העונה הוא להשתייך לסגל ברזיל למונדיאל, ובשביל לעשות זאת אני צריך לשחק עבור יונייטד, אחרת המאמן דונגה לא יתעניין בי", אמר הקשר. אנדרסון הבהיר כי נאמנותו נתונה לאלופת אנגליה וכי הוא מקווה לשקם את הקריירה שלו באולד טראפורד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים