צילום: AP // אהרון פול ובריאן קרנסטון ב"שובר שורות"

מוכנים לזה? "שובר שורות" - עכשיו הסרט

עכשיו זה רשמי: אחת מסדרות המופת של כל הזמנים, "שובר שורות", חוזרת למסך - כסרט • הסדרה הוכתרה כאחת הטובות ביותר ששודרו אי פעם

חיכינו חיכינו, והנה זה בא: נטפליקס הכריזה רשמית כי סרט הטלוויזיה "אל קמינו: סרט שובר שורות" יעלה ב-11 באוקטובר ויגולל את קורותיו של ג'סי פינקמן, הלא הוא השחקן אהרון פול שלאחרונה שיחרר טיזרים לקאמבק המיוחל של הדמות האהובה, מיד לאחר אירועי פרק הסיום של "שובר שורות", ששודר בספטמבר 2013. יוצר הסדרה וינס גיליגן ביים וכתב את הסרט החדש.

"שובר שורות" שודרה במשך חמש עונות וגרפה שבחים מכל עבר, כשמבקרי טלוויזיה רבים הכתירו אותה בתור אחד הסדרות הטובות ביותר אי פעם, וספר השיאים של גינס קבע כי היא "הסדרה עם הביקורות הטובות ביותר בהיסטוריה". "שובר שורות" זכתה פעמיים באמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, בעוד אהרון פול זכה באמי שלוש פעמים. 

פרק הסיום השיג בשעתו נתון שיא לרשת הכבלים AMC עם למעלה מעשרה מיליון צופים, שראו כיצד נגמרה הסאגה של וולטר ווייט, אותו גילם בריאן קרנסטון שזכה בארבעה פרסי אמי על תפקידו. 

חוזר אלינו, ביץ'. אהרון פול ב"שובר שורות" // צילום: AP

לאחר שאימפריית הייצור והסחר בקריסטל מת' שבראשה עמד עם פינקמן סיבכה אותם עם כנופיית ניאו-נאצים, נראה ווייט, שכינה עצמו "הייזנברג", פצוע אנושות - ונשכב גוסס אך מסופק במעבדת הסמים בה התגאה. לפני כן הספיק לחלץ את פינקמן מידי הניאו-נאצים שחטפו אותו, וזה נמלט ברכב אל החופש. מאז ירדה הסדרה צצו תיאוריות קונספירציה של מעריצים שמטילים ספק האם הדמות של וולטר אכן מתה.

על פי ההכרזה של נטפליקס, הסרט נפתח כאשר "בצל הבריחה הדרמטית שלו מהשבי, ג'סי נאלץ להתמודד עם העבר שלו כדי לבנות איזשהו עתיד לעצמו". שם הסרט "אל קמינו" מתייחס לרכב השברולט מדגם אל קמינו בו נמלט ג'סי בסצנה האחרונה שלו.

מזל טוב: מיכל אנסקי בהיריון

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

• זמר ההפרדה: "אני לא מדיר נשים"

שנה וחצי לאחר שירדה הסדרה, עלתה בפברואר 2015 סדרת בת בשם "סמוך על סול", העוסקת בעורך הדין הנכלולי סול גודמן, אותו מגלם בוב אודנקירק. העלילה המקדימה כרונולוגית מתמקדת בחייו הקודמים ל"שובר שורות", כשהוא עדיין היה עם שמו האמיתי ג'ימי מק'גיל, אך עם קפיצות רגעיות בזמן בשחור-לבן למציאות בעתיד הלא רחוק, בה הוא חי בזהות מסתורית של אדם בשם ג'ין המתגורר בנברסקה. בסדרה משחקים בין היתר גם ג'ונתן בנקס (הביריון השקט מייק) וג'יאנקרלו אספוסיטו (גאס פרינג), שמוכרים מהסדרה המקורית.

השחקן היחידי שהוכרז בנוסף לפול עד כה הוא צ'ארלס בייקר, שגילם ב"שובר שורות" עם החבר חובב הסמים של ג'סי, פיט הרזה.

• אחרי דוכין: גם דני רובס ביטל הופעה בי-ם

• דניאלה פיק וטרנטינו מצפים לילד ראשון

• ציפי שביט אוכלת את האינסטגרם

• וואו: הלוק החדש של אורן חזן

• למאר אודום: "אני נגמל מפורנו"

• הסוכן במעצר, השורד נשאר בבית

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו