שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: בשל פציעה - יופחת העומס מקטן

קפטן הירוקים סובל מכאבים בגבו וברגלו השמאלית, בגלל חולייה שזזה. הוא מסרב לעבור ניתוח מסוכן ובמועדון מקווים שמצבו לא יחמיר. קולמה ועות'מאן בספק למשחק נגד מ.ס אשדוד

במכבי חיפה מתכוונים להוריד את עומס האימונים מיניב קטן, בשל פציעה טורדנית בגב ממנה הוא סובל. הקפטן עבר בדיקה אצל רופא מומחה, בה התברר כי אחת החוליות בגבו זזה ממקומה.

 

הדבר גורם לכאבי גב ולכאבים ברגל שמאל, המגבילים את השחקן  בתנועתו. בחיפה מודאגים מפציעתו של קטן, בגלל העובדה שאין לה פיתרון פרט לניתוח מסוכן, אותו מסרב הקפטן לעבור. במועדון מקווים כי הפציעה לא תחמיר, ובשל כך הוחלט להפחית עומס מהחלוץ בתקופה הקרובה.


במכבי חיפה מודאגים בשל מצבו, יניב קטן (צילום: עדי סרדס) 

 

עדיין לא ברור אם קטן, הנמצא בכושר שיא, יוכל לשחק במדי נבחרת ישראל במשחק הידידות שיתקיים בשבוע הבא מול רומניה, אליו הוא צפוי לקבל זימון. בחיפה מעדיפים שקטן ייקבל מנוחה בשל מצבו. 

 

הקשר ג'ון קולמה נעדר מהאימון בגלל פציעה בקרסול, ממנה הוא סובל כבר יותר משבועיים, והוא בספק גדול למשחק מול מ.ס אשדוד. גם מחליפו הפוטנציאלי, עלי עות'מאן, לא התאמן היום בגלל פציעה וגם הוא בספק ליום א'.  

 

לקראת פורים, ביקרו הערב שחקני הקבוצה בבית החולים לילדים "מאיר" שבחיפה, וחילקו מזכרות וחתימות לילדים. מחר יבקרו במסיבת פורים של בית הספר "אופק" לילדים הסובלים ממוגבלויות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים