תקיפת בת ה-11 בצפון: הנער החשוד שאיים על האם שוחרר למעצר בית

בן ה-15 שוחרר לשבוע בתנאים מגבלים. כזכור, הנער חשוד כי התקשר לאמה של הילדה, דרש ממנה שבתה תחזור מהתלונה נגד התוקפים לכאורה ואמר לה: "את רוצה שנשרוף לך את הבית?"

זמן צפייה: 02:06

הנער בן ה-15 שחשוד שאיים על אם הילדה בת ה-11 מהצפון שהותקפה מינית שוחרר היום (חמישי) למעצר בית לשבעה ימים בתנאים מגבילים. זאת, לאחר שאתמול הוא נעצר לאחר שעל פי החשד, הנער דרש מהאם שבתה תחזור מהתלונה נגד התוקפים לכאורה, ואמר לה, בין היתר: "את רוצה שנשרוף לך את הבית? למה את אומרת בחדשות שטויות?". בעקבות המעצר, המשטרה חושדת כי משפחות הנערים עומדות מאחורי האיומים.

לכתבות נוספות בנושא >> 

תקיפת בת ה-11 בצפון: בן 15 נעצר בחשד כי איים על אם הילדה

"נשרוף לך את הבית": איומים על חיי אם בת ה-11 שהותקפה מינית

חקירת אונס בת ה-11: ממשיכים להתגלות מחדלים נוספים של המשטרה

המקלט הציבורי שבו על פי החשד הותקפה מינית הילדה בת ה-11
המקלט הציבורי שבו על פי החשד הותקפה מינית הילדה בת ה-11 | צילום: חדשות 13

"מה הבת שלך אמרה במשטרה? יא בת שרמוטה, הבת שלך הלכה למשטרה, את רוצה שנשרוף לך את הבית? למה את אומרת בחדשות שטויות?", נשמע אומר בשיחת הטלפון שהקליטה האם. "שהבת שלך לא תגיד סתם שטויות שאנסנו אותה, לא עשינו כלום. הבת שלך סתם אומרת דברים, אנשים עצורים על כלום. חלק מהאנשים לא עשו כלום".

בשיחה נוספת שהקליטה האם, אומר החשוד: "את רוצה היום להיפגש? לדבר על מה שקרה". בהמשך, מתעמתת עמו האם על כך שאיים שישרוף את ביתה, והוא משיב: "חס וחלילה, אני איימתי שאשרוף לך את הבית? אם כן זה היה מעצבים, אני מצטער". "אני לא יודע מה קרה עם אנשים אחרים ועם הבת שלך, איתי לא קרה כלום".

יום לפני כן, טענה האם כי המשטרה התרשלה בחקירתה. "החקירה לא מתנהלת כמו שצריך", טענה בריאיון ל"החדשות עם יעקב אילון". "כשהילדה קמה ומתעקשת שהיא רוצה לעבור עימות עם כל אחד ואחד מהחשודים, המשטרה מסרבת לעימות כי הם לא רוצים לפגוע בה רגשית. הילדה כבר פגועה, יותר מזה היא לא תיפגע. גם לזה הם מסרבים – יש פה רשלנות". כמו כן, האם סיפרה על חששותיה מפני המשך החקירה: "אני רוצה לראות לאן התיק יוביל אותנו. אני מקווה מאוד שהתיק לא ייסגר כמו שאני חוששת. אני רוצה להגיע עד לאן שאני יכולה להגיע, שהתיק הזה לא ייסגר בכזאת קלות".

אמה של הילדה בת ה-11 שנאנסה
אמה של הילדה בת ה-11 שנאנסה | צילום: חדשות 13

לחדשות 13 נודע כי הילדה אמרה לחוקרים: "אני רוצה עימות עם החשודים שעצרתם, אני רוצה לשבת איתם ולראות אותם מספרים מה באמת קרה, לא לשמוע אותם משקרים. כי הם תקפו אותי כמה שבועות ברציפות - ולא פעם אחת".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לפרשה: "מיד עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה ע"י משטרת ישראל בליווי והנחיה של גורמי הפרקליטות כמקובל. במקביל, עודכנו וזומנו גורמי הרווחה המוסמכים ע"פ חוק לחקור במקרים אלו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי מדובר בחקירה רגישה, מורכבת ומסועפת הנמצאת בעצומה ומטופלת ברגישות המתבקשת לאור החשדות לכאורה וגיל המעורבים. במסגרת החקירה עד כה עוכבו ונחקרו 15 קטינים, שמונה מעורבים נעצרו ובדיון בבימ"ש בבקשה להארכת מעצרם שוחחרו בתנאים מגבילים. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".