בשל תקלה ב'פלייבורד'

יוסף טבע למוות במקסיקו; אביו: "הוא היה תלמיד חכם"

אביו של יוסף לוי, תלמיד הישיבה שטבע למוות בחוף ים בעיר קוזומל במקסיקו, סיפר כי הכל אירע לאחר תקלה ב'פלייבורד', וכי יצא לבלות עם חבריו בחוף הים לפני ה'שליחות' (דיין אמת)

דוד הכהן | כיכר השבת |
פלייבורד, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אביו של יוסף לוי ז"ל, שטבע למוות הלילה בחוף ים בעיר קוזומל במקסיקו, סיפר "הוא יצא לאטרקציה עם חברים שלו בים, כשתקלה ב'פלייבורד' הכניסה אותו לתוך המים".

בראיון לחדשות 13 הוסיף האבא, המתגורר בעיר באר שבע כי "ניסו להציל אותו, ניסו לעשות לו החייאה במשך 45 דקות ונתנו לו מכות חשמל".

האבא הוסיף, כי "הוא היה שליח חב"ד בקוזומול ונשאר בה לשליחות של חצי שנה. דיברתי אתו ביום חמישי. הילדים דיברו אתו בשיחת וידאו כמה שעות לפני כן".

בדברי הספד קצרים סיפר לכתב חדשות 13: "הוא היה ילד מופלא, מלא שמחת חיים, מלא עוצמות. אהב ספרים והיה קורא המון. היה תלמיד חכם, ילד טוב, לא התעסק בשום שטויות. איבדנו צדיק אמיתי".

שליח חב"ד בקוזומל, הרב דודי כפלין סיפר כי "הבחור בוגר ישיבת הבוכרים בכפר חב"ד, היה כאן בחודשים האחרונים, כדי לסייע לפעילות העניפה של בית חב"ד. אנחנו יוצאים מידי פעם לשייט על הפלייבורד בנהר המקומי, היום במהלך השייט הוא נתקע מתחת למים והיו זרמים חזקים מאוד ועקב כך אף כוח הצלה לא הצליח להגיע אליו. אנחנו עדיין המומים מהאסון הנורא. עושים את המאמצים והבדיקות על מנת שלא ינתחו את הגופה".

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א אמר: "שיתוף הפעולה של מתנדבי זק"א עם שלוחי חב"ד מוכיחה את עצמה שוב ושוב באסונות ברחבי העולם. שליחי חב"ד עומדים על משמר כבוד המת והצלת חיים במסירות ונחישות עצומה כדי לעזור לעם ישראל בעת צרה, בכל נקודה בעולם ובמהירות האפשרית. הלוויה תתקיים ככל הנראה כבר ביום שישי הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר