שתף קטע נבחר

דרוקר: "צריך להתכונן לקרב, גם מחוץ לספורט"

מכבי ת"א המריאה למשחק החוץ נגד אפס פילזן, אחרי שניצחה אותה ב-10 נקודות הפרש בנוקיה. עוזר המאמן הבהיר: "הפגנות לא צריכות להפחיד אותנו". צ'אק אידסון: "כבר עברנו דברים כאלה, אולי יהיה כיף"

"זה משחק חשוב, אבל כל משחק הוא חשוב. אנחנו חייבים להתרכז במשך כל המשחק".כך אמר אנדרו וויז'נייבסקי כאשר שחקני מכבי תל אביב הגיעו הבוקר (ג') לנמל התעופה, בדרכם למשחק החוץ בטורקיה נגד אפס פילזן, אשר יתקיים מחר במסגרת שלב הטופ 16 ביורוליג.

 

וויז'נייבסקי הוסיף: "יש לנו שלושה משחקים לשחק, אבל זוהי ההזדמנות הראשונה שלנו לפתוח פער. הקבוצה שלנו מוכנה להמשיך במומנטום שבו אנו נמצאים". 

 

גיא פניני: "אנחנו יוצאים בהרגשה שאפשר לנצח, וכולם יודעים את המשמעות של ניצחון חוץ בבית הזה. אני חושב שמבין כל משחקי החוץ, זה המשחק שבו אנחנו באמת יכולים לעשות את זה. חייבים לשחק אגרסיבי ונכון, ואני מאמין שנחזור עם ניצחון. זה משחק שיכול לדחוף אותנו למעלה. במצב של הבית, ניצחון חוץ זה מקום ראשון. זה מה שאנחנו רוצים ולשם כך אנחנו עובדים קשה כל העונה. נקווה שנגיע מוכנים ונעשה מה שאפשר לעשות". 

 

צ'אק אידסון: "אנחנו משחקים כדורסל טוב כקבוצה. האווירה שם היא לא משהו שאף אחד לא עבר קודם, אולי אפילו יהיה כיף. אנחנו במומנטום חיובי, זה משחק חשוב עבורנו וכולם מתרגשים לקראתו".

 

עוזר המאמן, שרון דרוקר: "אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק לגופו. יצאנו למשחקים גם במומנטומים לא טובים. אני חושב שבאמת עברנו תקופה טובה, אבל החשיבות של המשחק הזה גבוהה וידועה לשתי הקבוצות. צריך להתרכז ולהתאים דברים אחרונים.

 

"אני זוכר שאחרי המשחק פה המאמן שלהם אטאמן הבטיח אווירה חזקה במשחק אצלם, ושה-10 הפרש לא יספיק. אנחנו צריכים להתכונן גם למצב בו יהיו דברים מחוץ לספורט, כמו הפגנות. זה לא צריך להפחיד, אלא להכניס אותנו לריכוז ופוקוס של 40 דקות קרב. ניצחון במשחק הזה הופך אותנו לפייבוריטים להגיע להצלבה, אפילו מהמקום הראשון".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צ'אק אידסון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים