חבשי האריך חוזה במכבי חיפה

בלם הירוקים חתם על חוזה חדש עד 2024 ושכרו ישודרג ל-140 אלף דולר לעונה • חבשי: "יותר מבית עבורי, זו דרך חיים"

צילום: ברני ארדוב // חבשי (משמאל) ימשיך במכבי חיפה עד 2024

בלם מכבי חיפה, עאיד חבשי, האריך את חוזהו בקבוצה וחתם עד עונת 2023/24. אתמול הגיע השחקן לרחוב המסגר ונפגש עם נשיא המועדון יעקב שחר. שכרו של הבלם שודרג משמעותית והוא צפוי לקבל כ-140 אלף דולר לעונה בחוזה החדש.

 

חבשי, בלם נבחרת ישראל, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומאז הספיק לעבור בהשאלה לבני יהודה. בעונה שעברה הוא חזר לקבוצה ותקע יתד בהרכב. עם הזמן הוא הפך לשחקן הנבחרת הבוגרת ואחרי משא ומתן ארוך יחסית, הגיעו הצדדים לסיכום על הארכת החוזה. חבשי הוא קפטן שני בקבוצה אחרי נטע לביא.

 

כעת יתפנו בחיפה למשא ומתן עם שני שחקני בית נוספים: הבלם עפרי ארד והקפטן נטע לביא. עם השניים התקיימו מספר פגישות אך עדיין ללא סיכום. בחיפה מקווים כי לאחר החוזה שנחתם עם חבשי גם השניים האחרים יחתמו על חוזה חדש מתוך כוונה לבנות על שחקני הבית בשנים הקרובות. הראשון לחתום היה המגן רז מאיר, כעת זהו חבשי ובהמשך אמורים גם ארד ולביא להאריך את ההתקשרות במועדון בו גדלו.

 

מנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב, אמר לאתר המועדון לאחר החתימה: "כחלק מהבנייה שלנו לשנים הבאות, הבסיס מורכב משחקני בית צעירים ועאיד שחקן מפתח במבנה הזה. עאיד גדל במערכת, עבר את כל קבוצות הילדים והנוער, עלה לבוגרים והפך לאחד הקפטנים ושחקן נבחרת. החתמתו לחמש שנים מצביעה על הכיוון שלנו להשאיר את שחקני הבית המובילים הבולטים אתנו לשנים הבאות".

 

חבשי עצמו הוסיף: "מכבי חיפה היא עבורי יותר מבית. היא משפחה, דרך חיים. עבורי זו גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הענק הזה, אני שמח על האמון, שמח להישאר פה בשנים הקרובות, להמשיך ולתת את כל כולי למען המועדון והקהל הנפלא הזה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר