שתף קטע נבחר

עובדי דיסקונט ישביתו מחר גם את מרכז המט"ח

פגישה בין מנכ"ל הבנק לעובדים לא הולידה התקדמות. העובדים דורשים תוספת שכר לפקידים והפסק ההתקשרויות עם בתי תוכנה חיצוניים

עובדי בנק דיסקונט ממשיכים את העיצומים ומחר (ג') יחלו העובדים להשבית גם את מרכז המט"ח של הבנק למשך יומיים. העובדים ימשיכו בהשבתת אגף שירותי המיחשוב גם מחר. משמעות העיצומים היא כי לא תתקיים העברת מט"ח בארץ ובחו"ל וכן לא יתוקנו תקלות במחשבים.

  

מחר בערב מתוכננת פגישת משא ומתן בין הנהלת הבנק לעובדים במשרדי הוועד, לאחר שפגישה בין ראשי הוועד למנכ"ל הבנק, גיורא עופר, הסתיימה אתמול ללא תוצאות.

 

הוועד הארצי של עובדי הבנק, הכולל את ועד הפקידים ו-ועד המנהלים, החל בעיצומים לאור דרישתו להפסיק את ההתקשרויות של הבנק עם בתי תוכנה וחברות שירותי מיחשוב, המספקות לבנק 750 עובדים במחלקות המיחשוב. ברקע ישנה גם דרישת הפקידים לתוספת שכר של 5%, אולם היא אינה נמצאת במוקד הסכסוך הנוכחי.

 

 

יו"ר הוועד הארצי, ריקי בכר, אמר כי "אנחנו נמשיך בעיצומים עד אשר הנהלת הבנק תבין כי הסכמים יש לכבד. העבודה המאורגנת בבנק היא לא נושא למשא ומתן ולא נוכל להתפשר על כך".

 

מדיסקונט נמסר בתגובה: "כל סניפי הבנק יהיו פתוחים ויפעלו כרגיל. אנו עושים את מירב המאמצים להגיע לפתרון המחלוקת".

 

עוד נמסר, כי "הפגישה אתמול עם עופר לא הביאה לפתרון המחלוקת בשל דרישות מוגזמת של נציגי הוועדים למנכ"ל הבנק. חשוב לציין שהנהלת הבנק פועלת ומכבדת הסכמים חתומים בינה לבין ועד העובדים וההסתדרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
גיורא עופר, מנכ"ל דיסקונט
צילום: סיון פרג'
מומלצים