סערת שטיינמץ

עמית סגל: "החרדים - מיעוט הזקוק להגנה"

הפרשן הבכיר עמית סגל יוצא להגנת הציבור החרדי ונגד החלטת בית המשפט המחוזי בעפולה שאסר את קיום המופע של הזמר משה שטיינמץ בהפרדה: "החלטה הזויה" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 12)

הפרשן הבכיר עמית סגל יצא הערב (שני) להגנת הציבור החרדי ונגד החלטת בית המשפט המחוזי בעפולה שהחליט לאסור את קיום המופע של משה שטיינמץ בהפרדה: "החלטה הזויה".

סגל התייחס לסערת המופע, בתוכנית 'שש עם עודד בן עמי' בחדשות 12, ואמר: "ההחלטה הזויה ומשונה. ההחלטה של בית המשפט היא החלטה שמוכיחה שכל האקטיביזם השיפוטי לא באמת נועד להגן על המיעוטים.

"יש בישראל מיעוט, קוראים לו הציבור החרדי. זה ציבור עני, ציבור שאין כמעט אף שופט שיצא מקרבו. זהו ציבור שצריך הגנה בחלק ניכר מהזמן".

"תחשוב על הילד מעפולה שאין לו כסף", הוסיף סגל: "רוב החרדים - מהשכבות החלשות. מתוך 360 אירועים של עיריית עפולה, אחד הוא לציבור החרדי. הוא נערך בהפרדה, לא עומד אדם בכניסה ואומר 'אתיופים - לא', אומר בהפרדה, זה מה שהציבור החרדי רוצה".

הפרשן הבכיר תקף את החלטת השופט: "זו התנשאות ליברלית לבוא ולהגיד להם - אתם לא יכולים. בא שופט ביוהרתו ואומר - לא יהיה אירוע כזה. השופט כנראה לא קרא את החוק שקובע כי איסור אפליה בכניסה למקומות איננו כולל אירועים מסוג זה. כי מי שחוקק את החוק הזה - אלו הסיעות החרדיות".

סגל המשיך בדבריו הקשים: "אני רוצה לחשוב על אותו שופט בית משפט מחוזי בעפולה, מה היה קורה לו ולדינה זילבר ממשרד המשפטים, מה היה קורה אם היה מדובר באירוע במגזר הבדואי. אני רוצה לראות את השופט ואת זילבר יוצאים למאבק שם נגד אירוע ב'רמדן'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר