בכיר ברשות מקומית שהתנהלה נגדו חקירה - שם קץ לחייו

הגבר, בשנות השלושים לחייו, התאבד ככל הנראה בקפיצה מהקומה החמישית בבניין מגוריו, לאחר שנחקר בפרשת שחיתות. קרובי משפחתו מאשימים את המשטרה: "לחצו עליו מאוד במהלך החקירה"

זמן צפייה: 00:47

בכיר ברשות מקומית בשנות השלושים לחייו נגדו התנהלה חקירה, שם הערב (שני) קץ לחייו בירושלים, לאחר שככל הנראה קפץ מהקומה החמישית בבניין מגוריו. הבכיר השאיר מכתב התאבדות שבו הוא כתב כי אינו אשם בפרשה שבה הוא חשוד.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים הוזעקו לכתובת בירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה שבו עלה חשש לחייו של גבר כבן 30. השוטרים איתרו את את גופתו בסמוך לבניין מגוריו. נפתחה חקירה לברור הנסיבות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ברקע השיקולים לפטרו: סמוטריץ' הגיע לפגישה עם נתניהו

לאחר העימות וההתפטרות: מבקר המדינה ירחיב את ועדת ההיתרים

סבתו של דביר שורק: "אנחנו כואבים ובוכים – אך יודעים שנקום"

ניידת משטרה, אילוסטרציה
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: בוצ'צ'ו

קרובי המשפחה של בכיר ברשות המקומית מטילים אשמה על המשטרה שלחצה מאוד עליו במהלך החקירה, וגם לא התנגדה לפרסום שמו: "הם לחצו עליו מאוד חזק והוא נשבר". הבכיר השאיר מכתב התאבדות שבו כתב שהוא לא אשם.

בשנה שעברה שמה קץ לחייה מזל הדדי, שזומנה למשטרה כעדה והפכה לחשודה בהברחת טובין במסגרת פרשת היהלומים של לב לבייב, נוסף לחשד בשיבוש הליכי משפט. החוקרים הטיחו בה שאחד החשודים המרכזיים בפרשה הורה לה להשמיד מסמכים וראיות, אולם היא הכחישה את העניין.

ביום מותה, קבעה הדדי עם בעלה קובי שיאסוף מתחנת הרכבת בראשון לציון, ובדרך עצרה לאסוף מעטפה מחבר של בעלה. שבע דקות אחר כך נראית הדדי יוצאת מאזור המדרגות שבכניסת הבורסה לתחנת הרכבת סבידור מרכז. רק שש דקות עברו, וכבר הדדי נקלטה שוב במצלמות האבטחה, הפעם כשהיא חוזרת מהרציף בתחנה אל הבניין שבו עבדה. בתיעוד מצילומי מצלמות האבטחה ניתן לראות את הדדי לא נינוחה, מסתכלת שוב ושוב בטלפון הנייד שלה. על פי עדותו של חבר בעלה היא הייתה במצב רוח טוב, הוא מסר לה את החבילה והיא הלכה לכיוון תחנת הרכבת.